Mooi. Ze hebben het echt wel naast elkaar gezet bij de ontwikkeling van de 33 zo te zien:
7.8 kg/pk; oftwel ~200 pk bij 1600 kg nu:-)
80 pk/liter, oftewel 160 pk uit een 2.0 l, wel iets vooruit gegaan, maar nog steeds ok naar huidige maatstaf.
Einde Q1-2012:
type 3 16V: 52 stuks, slechts 14 QV's met APK (mogelijk nog niet gekeurd, of nog in stalling, maar 3 QV's zonder APK na eerste 3 maanden)
Wordt langzaamaan lastig een QV te krijgen. Op Autoscout staan er een paar, prijzen richting 3,5- 5 kEuro, natuurlijk vraagprijzen, hoewel wie een 33 zoekt doet dat niet om een jaartje te overbruggen lijkt me.... Wel interessant dat er 9forumleden er een willen hebben in de toekomst en er nog 14 rondrijden...
Ik zal me binnekort ff netjes voorstellen in het daar voor bestemde forum gedeelte, maar ik kon het niet laten om alvast mijn 33 QV type 3 hier bekent te maken.
Kenteken is DL-NG-** bent hard aan het werk om haar over een paar maanden een verse APK te bezorgen.
Ik zal zsm een fotoke plaatsen.
Weer een QV in aantocht,. Hij staat al stil sinds 2004? Kleur rood, dan heb ik het juiste kenteken.
Zal wel veel aan moeten gebeuren of valt het mee. Check ook even de motor code zie titel.
@ Alfa el -> merci, wordt aangepast asl ik update!
Er hoeft niet zoveel aan te gebeuren, waarschijnlijk wil ik meer doen dan nodig is voor de APK.
Klopt dat ze een hele lange tijd veilig opgeborgen stond.
@jeroen -> mooi dat je een foto van het typeplaatje erbij hebt gezet, je staat er al bij, + auto heeft knipers met witte streepjes achter, zijn er nog weinig van...