Ik had in eerste instantie ook mijn twijfels over de louvres, maar vergelijk de Spark op de laatste foto eens met de echte Carabo op de een-na-laatste foto. Het blijkt gewoon te kloppen hoe Spark het heeft gedaan. Mooi detail op de Spark trouwens, wanneer je door de voorste louvre naar binnen kijkt zie je daar een roostertje van een radiateur zitten.@alfavaganza
Leuk om die tijdsverschillende modellen naast elkaar te zien.
Enige minpunt van spark vind ik de louvres in de motorkap. Die gaan niet recht naar beneden. Dit doet de Verem eigenlijk beter.
En als spark dezelfde coating op het voorraam had gebruikt als op de zijramen dan hadden ze het complete interieur kunnen "vergeten".
Dus ik denk eerder dat de afweging is geweest of ze wel of niet het interieur wilden laten zien.
Ik vind dit niet zo'n hele rare oplossing eigenlijk.
Als je gelijk hebt over het interieur hadden ze dat wat mij betreft beter kunnen laten. Zoveel zie je er namelijk niet van. De bovenkant van de dash en de rand van het stuurtje en that's it zo ongeveer. De stoeltjes zijn nauwelijks te ontwaren. Dat komt ook doordat het interieur volledig zwart is. En ik blijf het een raar gezicht vinden die heldere voorruit, vooral wanneer je schuin van voren tegen het model aankijkt.