![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Gisteren is er weer een verse APK op gekomen, wiellager achter vervangen en het dringende advies om de carbs te monteren die in de kofferbak liggen
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Auto importeren kost ook 100 euro he. Voor een tientje ofzo meer kun je 5 jaar schorsen en je hoeft niet naar de RDW. Dan ga ik er voor het gemak vanuit dat je je kentekenplaten weer kan gebruiken (weet niet of er een duplicaatcode op moet bij herimport).HH-ZV-02 heeft geen APK meer. Bij RDW niet meer bekend. Komt omdat de auto uitgevoerd is, maar nog wel in NL in de stalling staat. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om de auto hier buiten te laten staan en nog meer schade op te laten lopen. Als dagelijks vervoer ook geen optie, is te duur. 3e auto kan op dit moment ook niet uit, dus was dit de beste optie. Verkoop is namelijk namelijk helemaal geen optie. Auto is voor 3, 4, 5 jaar weggezet om er daarna weer als nieuw uit te komen.
Kentekens inleveren voor export was op dit moment de goedkoopste oplossing, vandaar hiervoor gekozen.![]()
![]()
Greetz,
Bas
re-import kost € 38,-, tenaamstelling € 9.25, kentekenplaten erbij kost het bij elkaar € 80,-. Duplicaatcode is alweer afgeschaft. Deze gegevens heb ik eerst opgevraagd bij de RDW en heb ik zwart op wit bij de autopapieren. Prijzen kunnen tzt natuurlijk gewijzigd zijn, maar dat kunnen de schorsingskosten ook zijn.Auto importeren kost ook 100 euro he. Voor een tientje ofzo meer kun je 5 jaar schorsen en je hoeft niet naar de RDW. Dan ga ik er voor het gemak vanuit dat je je kentekenplaten weer kan gebruiken (weet niet of er een duplicaatcode op moet bij herimport).HH-ZV-02 heeft geen APK meer. Bij RDW niet meer bekend. Komt omdat de auto uitgevoerd is, maar nog wel in NL in de stalling staat. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om de auto hier buiten te laten staan en nog meer schade op te laten lopen. Als dagelijks vervoer ook geen optie, is te duur. 3e auto kan op dit moment ook niet uit, dus was dit de beste optie. Verkoop is namelijk namelijk helemaal geen optie. Auto is voor 3, 4, 5 jaar weggezet om er daarna weer als nieuw uit te komen.
Kentekens inleveren voor export was op dit moment de goedkoopste oplossing, vandaar hiervoor gekozen.![]()
![]()
Greetz,
Bas
Waar haal je 18 euro vandaan? Schorsen voor voertuigen ouder dan 15 jaar kost € 23,90. Verlengen kost hetzelfde per jaar. (BRON)schorsen kost je elk jaar 18 euro
+1Internet is geen garantie dat je het niet vergeet.