
Ben er waarschijnlijk een principiële lul in, maar ik zou dergelijke "veiligheidsmaatregelen" ook niet willen. Net als de mistlampjes die aangaan bij het veranderen van richting. Ik knipper zelf wel als ik af sla en als ik een noodstop moet maken (bijvoorbeeld omdat je achterin de file aanslaat) zet ik zelf mijn alarmlichten wel aan. Tegenwoordig hoef je echt alleen nog maar het stuur vast te houden. De lol van het rijden en het hebben van (verkeers)inzicht verdwijnt hiermee toch als sneeuw voor de zon.Waarom zou je het willen verwijderen? Het is een veiligheidsmaatregel, dat is zoiets als het ABS uit een straatauto willen halen omdat je die stoten niet zo fijn vind. Voor achteropkomend verkeer is het zo duidelijk dat je extra hard remt zodat zij ook voldoende kunnen bijremmen.
Die knipperende alarmlichten bij een noodstop is in mijn ogen eindelijk weer eens een zinvol iets. Net zoiets als veiligheidsgordels bijvoorbeeld. Als je achterin een file aansluit zou je dat eigenlijk allang in de gaten moeten hebben. Als je dan een noodstop moet maken mis je iets...Ben er waarschijnlijk een principiële lul in, maar ik zou dergelijke "veiligheidsmaatregelen" ook niet willen. Net als de mistlampjes die aangaan bij het veranderen van richting. Ik knipper zelf wel als ik af sla en als ik een noodstop moet maken (bijvoorbeeld omdat je achterin de file aanslaat) zet ik zelf mijn alarmlichten wel aan. Tegenwoordig hoef je echt alleen nog maar het stuur vast te houden. De lol van het rijden en het hebben van (verkeers)inzicht verdwijnt hiermee toch als sneeuw voor de zon.Waarom zou je het willen verwijderen? Het is een veiligheidsmaatregel, dat is zoiets als het ABS uit een straatauto willen halen omdat je die stoten niet zo fijn vind. Voor achteropkomend verkeer is het zo duidelijk dat je extra hard remt zodat zij ook voldoende kunnen bijremmen.
Hoe komen zij aan een exemplaar danEn de tuners zijn ook al bezig: meer dan 400 PK!!!
http://www.driver.de/pogea-verpasst-dem ... 4376/index
Gr.
Harry
Dat is toch een ander blok? Ik begreep dat de huidige TB een gietijzeren onderblok heeft en de nieuwe eentje van lichtmetaal?Ooh wacht, de carrosserie hebben ze op de computer ontworpen en de motor draait op de testbank, grote kans dat ze dus gewoon een exemplaar uit een Giulietta of 159 hebben gepakt.
Peter,4c is idd alu blok en nog meer gewijzigd .
Pogea is hier enigszins omstreden : http://www.abarth-forum.de/index.php?fo ... ight=pogea
vooral in de US hebben ze wel kapitaalkrachtig klienteel, daar mikken ze met die 4c studie ook op maar voorlopig bestaat alles enkel virtueel .
http://www.pogea-racing.com/blog/?p=368
Ik kom morgen dan zeker even proefpassen.Showr is gewoon open, 8c & QV staan er ook bij .