Dan zal ik daar eens gaan kijken.Ik denk dat je op het Spettacolo wel een kans hebt.
Misschien is er een beperkte serie geweest waarbij het geel ontbrak, zie deze Zuid Afrikaanse veiling.Raar btw: al het geel is van mijn Carabo verdwenen, als sneeuw voor de zon
Tja, wel van dezelfde soort (zoals je ongetwijfeld ook bedoelt met die vergelijking). Ik snap serieus niet waarom iemand zoiets zou willen hebben. En dat dan voor LookSmart prijzen.'t is weer eens wat anders dan die bling bling 6c 2500
Tenzij de auto in 1:1 zo bestaat, maar daar is mij niets van bekend. (Start-)Prijs was in dit geval €95.Ik snap serieus niet waarom iemand zoiets zou willen hebben. En dat dan voor LookSmart prijzen.
Uiteraard. Het is niet 100% uit te sluiten, maar ik heb er ook nog nooit van gehoord.Tenzij de auto in 1:1 zo bestaat, maar daar is mij niets van bekend. (Start-)Prijs was in dit geval €95.Ik snap serieus niet waarom iemand zoiets zou willen hebben. En dat dan voor LookSmart prijzen.
Grmbl...
Meldde ik kort geleden enthousiast de aanschaf van een Alfaatje-met-sleurhut...
...die nooit de plaats van bestemming bereikte
De eBay verkoper liet weten dat het modelletje bij het inpakken gesneuveld was en retourneerde netjes het aankoopbedrag.
Wel had ik een tweede modelletje bij hem gekocht; het zelfde sleurhutje maar dan met een 916 Spider er voor. Met de bedoeling die aan een medeverzamelaarte slijten (hetgeen binnen enkele minuten lukte )
Het onleesbare logo is nu leesbaar: 'Malibu International Ltd.', het is hetzelfde model als Schuco/Highspeed.
Het caravannetje (in metaal) is eenvoudig maar netjes (kent iemand toevallig het merk en type?). Het is wel heel erg klein, lijkt wel 1:100 i.p.v. 1:87.
De trekhaak of beter; het trekoog, heeft meer weg van een wheelie bar.
Verpakt in een net vitrinedoosje.
Op zoek dus maar weer naar een klein GTA'tje met caravan