@ Gerrit
Weet je toevallig het chassisnummer? Heb hem, voor zo ver ik weet, nooit eerder gezien.
@ Olaf
We gaan eens spitten, kijken wat er tevoorschijn komt... Die 6C 2500 zal intussen wel OF een oldtimer kenteken hebben OF geexporteerd zijn... OF de totaal onwetende eigenaar heeft het oude wrak in de shredder gekieperd...
@ Harry (en anderen)
Enig idee welk chassisnummer de JZ Periscopio eigenlijk heeft?
Als je zou willen vragen naar die JZ die de man gehad heeft, GAARNE!
Dan is er onverwacht hulp uit Oostenrijk gekomen van een JZ eigenaar... Lange tijd heeft hij van alle JZ's die hij spotte de gegevens genoteerd en indien mogelijk de foto's opgeslagen. Gisteren lag er een mailtje met alles wat hij als aanvulling op het register kon leveren als informatie dus daar gaan we....
1300 # 1800269
Was me nog onbekend.
De auto stond in 2005 in Italie te koop.
1300 # 1800372
Was me nog onkend.
De auto stond in 2003 in Italie te koop.
1300 # 1800510
Had hem al sinds ca. 2000 in het register maar een foto ontbrak nog.
Volgens mijn laatste informatie is de auto nog steeds in de USA.
1300 # 1800685
Ik wist sinds ca. 1998 af van het bestaan maar een foto ontbrak nog.
De auto is oorspronkelijk geleverd in Duitsland en rijdt nog steeds met een Duitse voorplaat rond in de USA....
1300 # 1800748
Een witte die ook al erg lang in het register staat maar waarvan een foto ontbrak...
1300 # 1800753
Was me nog onbekend.
Een origineel Duitse auto die in 2004 in Duitsland, gerestaureerd, te koop werd aangeboden.
1300 # 1800867
De auto staat sinds 2003 in het register toen ie in Oostenrijk te koop werd aangeboden.
Een foto ontbrak maar nu niet meer....
1300 # 1800869
Was me nog onbekend.
Werd "ooit" in Oostenrijk te koop aangeboden.
Foto ontbreekt helaas nog
1300 # 1800986
Was me nog onbekend.
Is "ooit" gespot in Duitsland.
Foto ontbreekt helaas.
1300 # 1800998
Was me nog onbekend.
Een beetje triest uitziend restoratieobject dat al sinds 1976 stil staat en in 2003 2 x op Ebay Duitsland werd aangeboden.
1600 # 3060025
Dit is de illustere Group 4 racer die recentelijk opdook en waarvan ik zo blij was dat ik hem eindelijk gevonden had...
De verkoper wist me te melden dat de auto zijn gehele leven een racer was en nooit op kenteken gestaan heeft...
Groot was dan ook mijn verbazing dat in 2008 de kentekenpapieren los van de auto te koop werden aangeboden...
Goed te zien op deze foto is dat de auto (of iig het kenteken...) na de eerste eigenaar er NOG 4 gehad heeft...
Dit SMEEKT om een onderzoekje....
1600 # 3060167
Was me nog onbekend.
Is op 9 Mei 1991 in Geneve geveild.
Foto ontbreekt helaas.
1600 # 3060245
Was me nog onbekend.
Werd in September 1990 te koop aangeboden in "Motor Klassik" in Duitsland.
Foto ontbreekt helaas.
1600 # 3060299
Was me nog onbekend.
Is op 21 Juli 1992 in de UK geveild en schijnt oranje (!) te zijn...
Foto ontbreekt helaas.
1600 # 3060313
Was me nog onbekend.
Op 30 April 2004 was ie nog steeds in het bezit van de eerste (!) eigenaar...
Foto ontbreekt helaas.
1600 # 3060351
Dit is een van de allereerste auto's die ik aan mijn registertje on toevoegen destijds...
Nog steeds in bezit van de eerste (!) eigenaar die al langere tijd in Canada woont. De auto is destijds nieuw aangeschaft nadat hij, na talloze volgas-ritten op de snelweg bij Bologna, de motor van de 1300 JZ van zijn vader had weten te laten ploffen.
Was de eigenaar uit het oog verloren nadat zijn minisite op geocities verdwenen was maar heb vorige week via het BB het contact kunnen herstellen en kreeg nu dus toevallig deze foto toegespeeld.
Achter de schermen wordt er keihard doorgewerkt en niet elke update wordt hier gemeld. Alle updates op het gemak even nalezen? Klik HIER.
De teller staat nu op 450 auto's...
TZ & TZ-2: 117 stuks (zal niet veranderen want ik tel replica's niet mee! )
2600 SZ: 51 stuks van de 105 geproduceerd (= 48.6%)
1300 JZ: 187 stuks van de 1.117 geproduceerd (=16,7%)
1600 JZ: 95 stuks van de 402 geproduceerd (=23.6%)
Hij gaat lekker!
Keep 'em coming!