@ Wilson:
Geen probleem tot nu toe toch?? Adrie heeft keurig gemaild en toegezegd terug te zullen mailen inder de boeken binnen zijn: 19 november zo als het nu lijkt.
Ik denk dat alle kritiek die je hier uit nu niet echt netjes/op zn plaats is.
Wel of niet netjes cq op zn plaats hier doet niet terzake, feit is dat er is toegezegd dat het boek in Houten aanwezig zou zijn, het is er vervolgens niet, hetgeen betekent EXTRA verzendkosten / vertraging voor mij.
Wat wèl netjes zou zijn is dat automodelli het boek
franco toezendt (nadat er uiteraard betaalt is door de ontvanger) ipv snoepgoed uit te delen. Bijkomend feit is dat andere boekenleveranciers het wel kunnen leveren, waarom automodelli dan niet ?
Hoho! Er is helemaal
niet toegezegd, dat het boek in houten aanwezig zou zijn! Er is enkel de hoop/ verwachting uitgesproken door automodelli, dat dit het geval zou zijn.
Dat is heel iets anders Ik heb je zien uitvallen tegen meneer de Vries in Houten en vond dat zeer ongepast/ overdreven/ kinderachtig en bovenal
onterecht. Ik heb me toen niet in de discussie gemengd, want het zijn mijn zaken niet. Ik schaamde me welhaast voor jouw gedrag.
Maar als je dan ook nog je beklag hier gaat doen.......
a) Je Hebt geen enkel recht van spreken, voor alsnog is automodelli niet in gebreken gebleven. (Ik ben ervan overtuigd dat het goed komt.)
b) Al zou je wel gelijk hebben, dan nog, waar hebben we het dan over? 6 euro op een bedrag van 154 euro! (Ga het noek dan elders kopen voor 180!)