Hey Koen . Alles kits en nog Alfaloos ?Dingen kunnen snel veranderen !Ik ben nog niet dood he !!! Aasgier !![]()
![]()
![]()
Zo zie je maar dat je af en toe wel eens wat moois tegenkomt. Mooie alfa's die daar staan !
Oei , ik ben weer goe bezig .

Hey Koen . Alles kits en nog Alfaloos ?Dingen kunnen snel veranderen !Ik ben nog niet dood he !!! Aasgier !![]()
![]()
![]()
Zo zie je maar dat je af en toe wel eens wat moois tegenkomt. Mooie alfa's die daar staan !
Life goes on Koen , dat zul je ook wel kennen . Dus we ploeteren zoals iedereen weer dapper verder .Alles zeker kids en ook niet Alfaloos. Alleen staat ze allebei op blokken. Aan het tempo dat ik er aan het werken ben (tijdsgebrek, je kent dat wel) kunnen ze bij mij binnen enkele jaren ook zo'n ontdekking doen...![]()
Hoe is het met jullie, lang niet meer gezien of gehoord. Heb wel kunnen lezen dat jullie ook niet zo'n leuke tijd achter de rug hebben...
Ge weet het....alhoewel, die moeten mijn auto's overnemen....Stel je voor dat ze in Koen' s handen komen !Anderzijds : Uw kinderen hebben wel de geknipte leeftijd .
![]()
Ach Blokken is populair , dus zo erg zal het ook wel weer niet zijn .Ge weet het....alhoewel, die moeten mijn auto's overnemen....Stel je voor dat ze in Koen' s handen komen !Anderzijds : Uw kinderen hebben wel de geknipte leeftijd .
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veroordeeld tot levenslang op blokken!
En liefst nog heeeeeeeel veel jaren geduld.
Awel , zeg haar dat ze nog wat jaren geduld moet hebben .
De moderator met het peperkoeken hart .En liefst nog heeeeeeeel veel jaren geduld.
Awel , zeg haar dat ze nog wat jaren geduld moet hebben .
Een zeer goede opvoeding die ik mijn virtuele zonen ook tracht mee te geven .Bovendien: die wil alleen een cabrio, maar is verder geen liefhebber, dus krijgt ze 'm niet ! Neh, strenge vader ! Ik zeg altijd: als ze 18 zijn, betaal ik hun 2de hands Alfaatje. Maar willen ze een ander merk dan Alfa, betalen ze 'm zelf. En da's geen grap, da's puur menens. Ik geef geen halve euro aan een ander merk
Wie zwijgt stemt toe zeker? Ach, laat ik maar niks zeggenals onuitgesproken jonge blom
Dat zijn nog eens leuke dingen voor de mensenVorige week vrijdag hebben we weer de winterswitch gedaan en aldus moest de Koerstomat een beetje ingereden worden .
Wat is er leuker dan op een zonnige zondag met een paar gelijkgestemden door het landschap te gaan cruisen .![]()
Zo gezegd , zo gedaan , maar eerst had onze Icefarmer nog een kleine verrassing :![]()
Breng dan maar een grote stofdoek mee ! Altijd welkom !
Maar serieus, zo'n rit langs de diverse stallingsplekken is best een leuk plan, ik sta al te trappelen en heb mijn stofdoekje in de hand!
Alright : Even het lijstje aflopen .
Nonkel Dre : Ik heb op geen enkel moment gezegd dat jij geen jonge blom bent , dus die triestige trekken heb je aan jezelf te danken .![]()
Michel : Keep on dreaming .Anderzijds : Uw kinderen hebben wel de geknipte leeftijd .
![]()
Dinky : U bent lief , maar aangezien Manu geen automaat in de Spider wil bouwen , zullen we haar ooit wel eens moeten wegschenken .![]()
Degenen die ik vergeten ben : Misschien wordt bepaalde moeite wel ooit beloond . Je weet maar nooit .![]()