Trenta3
Guru
Guru

Re: RE: prodrive brera s

za sep 27, 2008 15:44

Precies!
Waar het om gaat is dat de hybride Alfa, wanneer die komt, zich als Alfa Romeo weet te onderscheiden van andere hybride auto's. Niet dat hij nog steeds 900 kilo weegt en BWRAOAOAOAOAOAP doet.
Grappig eigenlijk hoe de mensen die alleen de Giulia-achtigen echte Alfa's vinden zichzelf voor de gek houden. Alfa was de Ferrari van de jaren 30 met prachtige wagens als de 8C 2300's en 8C 2900's. Pure stijl, schoonheid en snelheid. En onbetaalbaar. Daarbij kan de Giulia van 30 jaar later nog niet in de schaduw staan! Hoezo echte Alfa? Waarom zou een Giulia dan wel een echte Alfa kunnen zijn en de Brera van weer 30-40 jaar later niet?
Groot gelijk, net als Dirty3 :wink: Men zou beter de nieuwere modellen wat meer toejuichen...want zoals al gezegd, dat is de toekomst van Alfa. En hoe jammer het hier velen ook vinden, die modellen worden steeds anders dan vroeger! Moet ook als we binnen 20-30 jaar nog in alfa willen rijden :wink: De nadruk zal dan inderdaad op hybride wagens liggen...en wie weet zelfs op auto's die door de zon aangedreven zijn :D . Want leuk of niet, er zal een dag komen dat er geen drup benzine meer uit die stations komt :wink: (en zal geen 100 jaar meer duren). Dus vind ik dat je moet open staan voor veranderingen als liefhebber. (Tot zo kort mijn mening :D )
Awel, Alfavaganza en Tom met jullie kan ik klappen :D =D> jullie zijn voor mij echte Alfisten!!!
Ook Anke ,als je een 156 GTA en een Brera in je garage hebt staan ! =D>
In My Garage;

'11 Alfa Romeo Spider 1750 TBI
'79 Alfa Romeo Spider 2000
'17 Abarth 595c Turismo Bicolore

Animale Bianco
Full Member
Full Member

RE: prodrive brera s

za sep 27, 2008 15:50

Met het risico van off-topic gaan: wat ik me dan afvraag, vinden er bij andere merken ook dergelijke discussies plaats over wat wat bijvoorbeeld wel of niet de laatste echte BMW is? Dat een BWM 2002 meer BMW dan de modellen van nu, of dat een Touring heiligschennis is? Alles gaat vooruit, een BMW 5 van nu is gelukkig ook niet meer te vergelijken met die uit 1984?

Discussie kan ik me trouwens wel voorstellen bij de Golf GTI en hetgeen waar die letters oorspronkelijk voor stonden bij de oer-GTI.

Anders maakt iemand er maar een apart topic van als het hier tot vervuiling gaat leiden.
Spec: 258pk / 287Nm
Tune: KW Var.2 - Carbon GTA-Line tube - EtaBeta 20" Tettsut black - 225/30 R20 - SkyTune 2x TwinOval - Novitec soundpipe - Momo Millenium Evo - Ferodo DS2500 - CTF grooved discs - carbon plenum - F430 throttle body - BMC CDA

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: prodrive brera s

za sep 27, 2008 22:18

Off Topic.... off Topic..
Het is maar wat je off Topic noemt :roll:

Volgens mij was dit Topic ooit gestart voor de Alfa Romeo Brera S
Een wagen, niet alleen wonderschoon maar ook nog goed in gebruik (volgens de kenners... euh testers in de youtube filmpjes).
In ieder geval een Wannahave voor mij als ie ooit te koop is in Nederland (en dan het liefst met de kop eraf want ik blijf een Ollander).
Nog meer wensen? Ja, het liefst kolenkachelzwart of diep heel diep rood.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”