Gebruikersavatar
Robkg
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2452
Lid geworden op: do apr 21, 2005 20:29
Locatie: Utrecht

RE: MiTo: wie oh wie?

za okt 04, 2008 22:00

Dat begrijp ik, maar dan had mij me ook in een Grande Punto kunnen laten rijden (dezelfde motor), en een 1.4 120pk, zodat ik een idee krijg van de auto en de motor. Dat is wat ik wil, de levertijden zijn ongeveer 4 maanden nu. Dus ik wil snel bestellen als het een MiTo wordt.
La meccanica delle emozioni
Daily: 166 2.4 JTDm 20v Sportronic - 2004 / 916 Spider 2.0 T.S. - 1999
Gehad: Alfa 33, 75, 146, 155 (2x), 156, Volvo 340, 440, Lancia Delta, Kappa Coupe & SW, Mazda MX-5.

Gebruikersavatar
Trenta3
Guru
Guru
Berichten: 1521
Lid geworden op: ma sep 08, 2008 18:39
Locatie: Dendermonde

Re: RE: MiTo: wie oh wie?

za okt 04, 2008 22:41

Hier in de buurt? :D
Yep, in Hamme St Anna,
Twas daar jaarmarkt of zo?! :)
Hebben ze dan toch smaak in mijn geboorteplaats . :shock: :lol:

Ik moet zeggen dat de reakties van de" jongere" generatie ( Mammie op een ander forum , remember ) echt heel positief zijn . :D

Ikzelf moet nog steeds erg wennen aan de koplampen . :oops:

Maar ze zit wel zeer lekker . :D
Hmmm! smaak! MiTo stond wel geparkeerd tusen de paarden , kippen en eenden :!: :lol:
Twas daar jaarmarkt he! Lag daar vol stront enzo, niet echt een flitsend decor :lol:
voor een Italiaanse bella!
In My Garage;

'11 Alfa Romeo Spider 1750 TBI
'79 Alfa Romeo Spider 2000
'17 Abarth 595c Turismo Bicolore

Gebruikersavatar
Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3768
Lid geworden op: vr okt 19, 2007 02:02
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: RE: MiTo: wie oh wie?

zo okt 05, 2008 15:05


Inderdaad koplampen blijven wennen...kzeg altijd dat ie net ontsnapt is uit de film cars :lol:
De oplossing: booskijkers
Afbeelding

Normaal ben ik daar niet zo'n fan van (en al zeker niet op Alfa's) maar in dit geval.... het reddingsplan?
Ik zeg: een gat in de markt !!! :D
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Gebruikersavatar
wobbut
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 626
Lid geworden op: do jan 06, 2005 22:52
Locatie: 's-Hertogenbosch

RE: MiTo: wie oh wie?

zo okt 05, 2008 17:18

Gister bij Sam van Lingen in Utrecht even in de huid van 'test driver' gekropen en een proefrit gemaakt in de rode 155pk MiTo. Een vriendin van me mag een nieuwe lease uitkiezen en had 'hulp' nodig... :D

Zit prima, rijdt heerlijk en van alle gemakken voorzien. Compact en wendbaar autootje met meer dan voldoende power. Wel ff wennen aan het frivole uiterlijk en innerlijk. Zij is wel om, al de leasemaatschappij akkoord geeft 8) . Wordt waarschijnlijk een Distinctive met 120 pk (als ze daarop kan wachten, die produktie moet blijkbaar nog starten) in de kleur Grigio Titanium (of iets dat daar op lijkt...)
Mito 1.4 MA TCT '10

Gebruikersavatar
Tom VDW
Guru
Guru
Berichten: 1806
Lid geworden op: za jan 19, 2008 12:30
Contacteer: Website

Re: RE: MiTo: wie oh wie?

zo okt 05, 2008 17:25


Inderdaad koplampen blijven wennen...kzeg altijd dat ie net ontsnapt is uit de film cars :lol:
De oplossing: booskijkers

Normaal ben ik daar niet zo'n fan van (en al zeker niet op Alfa's) maar in dit geval.... het reddingsplan?
Ik zeg: een gat in de markt !!! :D
Ziet er al veel beter uit zo :D

Gebruikersavatar
Trenta3
Guru
Guru
Berichten: 1521
Lid geworden op: ma sep 08, 2008 18:39
Locatie: Dendermonde

Re: RE: MiTo: wie oh wie?

zo okt 05, 2008 19:35


Inderdaad koplampen blijven wennen...kzeg altijd dat ie net ontsnapt is uit de film cars :lol:
De oplossing: booskijkers
Afbeelding

Normaal ben ik daar niet zo'n fan van (en al zeker niet op Alfa's) maar in dit geval.... het reddingsplan?
Ik zeg: een gat in de markt !!! :D
Brrr! booskijkers jakkes is voor sjonnie s!!
Dit is gewoon de oplossing de binnenbehuising van de koplampen zijn in het zilver gespoten,
gewoon veranderen in het zwart zoals de 8C, is veel agresiever van look 8)
WAOW =D>
Afbeelding
Afbeelding
In My Garage;

'11 Alfa Romeo Spider 1750 TBI
'79 Alfa Romeo Spider 2000
'17 Abarth 595c Turismo Bicolore

siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2286
Lid geworden op: do sep 08, 2005 15:02

Re: RE: MiTo: wie oh wie?

zo okt 05, 2008 20:02

.........., de verkoper deed niet heel erg zijn best, .....
Ook dat lijkt eerder regel dan uitzondering ... :?

Maar idd wat gezegd moet worden (persoonlijk hoor) interieur is mooi en de zit goed!!
maar dat geld ook voor de 147
Als ik jou was zou ik eerst je stoel eens normaal afstellen Dré, op jouw manier zit alles wel OK :twisted: . Die keer dat ik erin reed had ik het idee dat ik een half dichtgeklapte wc bril was :lol: :lol: :lol:



:wink:

Gebruikersavatar
yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8875
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:03
Locatie: Eindhoven

Re: RE: MiTo: wie oh wie?

zo okt 05, 2008 21:18

Dus de zwarte 147 1.6 wordt ingeleverd op een rode 147 JTDm (nieuw model zeg maar ..)
Off topic: Dre aan de diesel? :shock: En ik maar denken dat jij in kamp LPG zat! :wink:
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Andretti Molletti

RE: MiTo: wie oh wie?

zo okt 05, 2008 22:34

Ik hou niet van de ligstand en als ik rij moet ik dicht op het stuur zitten... elke rit is een wedstrijd al zijn de prijzen soms niet mals :blue_lol:

En ja diesel... de baas vindt LPG geen optie want dat past niet in zijn P-garages... :? dus...ik ga stinken en walmen... :cry:

Gebruikersavatar
sudman1500
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 662
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 10:02

Re: RE: MiTo: wie oh wie?

ma okt 06, 2008 07:32

De diesels laten nog even op zich wachten begreep ik...

en gezien je vieze handen denk ik dat de verkoper dacht: die wil een tractor op diesel ;) ;) ;)
Valt wel mee volgens mij. In Bennekom staat er al 1 (heb ik gisteren zelf naar buiten zien rijden om plaats te maken voor een Sud en 33 in de Showroom :wink: )

Groet Sudman
Jeder Popel fährt 'nen Opel
Jeder Affe fährt 'nen Ford
Jeder Blödmann fährt 'nen Porsche
jeder Arsch 'nen Audi Sport
Jeder Spinner fährt 'nen Manta
jeder Dödel Jaguar
Nur Genießer fahren Alfa
und sind immer schneller da

Gebruikersavatar
DAVE
Guru
Guru
Berichten: 1186
Lid geworden op: do dec 30, 2004 12:25
Locatie: Vilvoorde

RE: MiTo: wie oh wie?

ma okt 06, 2008 20:34

De foto's van de witte Belgische Mito al een tiental keer bekeken en ik moet bekennen dat ik het maar niets vind.

De voorkant, het profiel, het geheel ......ik vind het niet bijster geslaagd :?

Ben ik de enige alhier :roll:
Nu : Giulia Veloce "Blue Misano" (2018), Brera Italia Independent 2,0 JTD (2011), 147 1,6 (2007).

Gebruikersavatar
MarcoAzzurro
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2461
Lid geworden op: di mar 06, 2007 22:23
Locatie: Liwwadden

Re: RE: MiTo: wie oh wie?

ma okt 06, 2008 20:37

De foto's van de witte Belgische Mito al een tiental keer bekeken en ik moet bekennen dat ik het maar niets vind.

De voorkant, het profiel, het geheel ......ik vind het niet bijster geslaagd :?

Ben ik de enige alhier :roll:
neen ben je niet :wink:
Alfa 75 1.8 IE Epoca (1992) "Rosso Alfa 130"
75 Register NR AR75R415


Scelta di Potenza

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: MiTo: wie oh wie?

ma okt 06, 2008 20:51

De foto's van de witte Belgische Mito al een tiental keer bekeken en ik moet bekennen dat ik het maar niets vind.

De voorkant, het profiel, het geheel ......ik vind het niet bijster geslaagd :?

Ben ik de enige alhier :roll:
Eerst zien , dan geloven Dave . :lol: :wink:

Ik moet er ook nog aan wennen . Maar we zijn dan ook VERwent en oud genoeg om al een duidelijke mening omtrent deze en gene dingen te hebben . Ik denk nog steeds dat MiTo( laat ze maar smurfen naar de mytische betekenis van deze plaatsen ) een keerpunt kan zijn voor de doorsnee ( degenen zonder autofreakerige ouders dus ) jongere generatie , die vooral Mini's , Gulfjes ( was het maar waar ) etc ... op het verlanglijstje hebben staan ...

Begrijp me niet verkeerd ; ik probeer iedereen die net zijn of haar rijbewijs heeft gehaald nog steeds een RWD Alfa in de strot te duwen hoor. :mrgreen:

Economie is een raar beestje tegenwoordig . :wink:

Gebruikersavatar
@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5998
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:09
Locatie: Nabij Friesland
Contacteer: Website

Re: RE: MiTo: wie oh wie?

ma okt 06, 2008 20:55

De foto's van de witte Belgische Mito al een tiental keer bekeken en ik moet bekennen dat ik het maar niets vind.

De voorkant, het profiel, het geheel ......ik vind het niet bijster geslaagd :?

Ben ik de enige alhier :roll:
Op plaatjes oogt ie niet. Daarentegen is het op straat wel een aardig ogend ding.
Als ik even aan de intro van de 75 denk zou het misschien nog wel eens kunnen goedkomen. Het is misschien niet de mooiste Alfa, maar kijkende naar de concurentie slaat ie geen gek figuur. Eigenzinnig/eigenwijs is ie zeker en dat mag een compliment heten.
Het wordt trouwens nu echt tijd voor een vervanger van de slechtstefacelift147 voor wat vers bloed. Alles is beter zou ik bijna zeggen :oops: Ik zie teveel mensen nu naar de 1 serie lonken en ik kan dat volkomen begrijpen. Wat duurder, maar oh zoveel aantrekkelijker in alles.
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Gebruikersavatar
DAVE
Guru
Guru
Berichten: 1186
Lid geworden op: do dec 30, 2004 12:25
Locatie: Vilvoorde

RE: MiTo: wie oh wie?

ma okt 06, 2008 21:02

Heb er nog geen "in het wild" gezien, ben benieuwd hoe hij in het echt meevalt :wink:
Nu : Giulia Veloce "Blue Misano" (2018), Brera Italia Independent 2,0 JTD (2011), 147 1,6 (2007).

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”