![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ik vermoed dat die Sprint bij de verkoper van de 75 turbo thuis staat. De witte 75 met Italiaanse strepen heb ik vroeger wel es op Assen gezien.Misschien dat zij het wel weten, kan zijn dat de locatie met de Sud Sprint bij hun in de buurt is.
Gewoon bij het te koop topic zetten. Daar heb je denk ik meer kans.Zal maar eerst hier vragen, heeft er iemand interesse in het origineel Haynes Alfa Romeo Alfasud Owners Workshop Manual.
Alfa Romeo (Alfasud) 1974 to 1984 alle modellen 1186CC / 1286CC/ 1350CC / 1490CC.
Te koop voor 22 euro inclusief verzending, kan helaas wel pas over 2 weken verzonden worden.
Het is volgende maand, waar blijven die foto's??Alfasud TI QV 1.7 118 PK 1982
Volgende maand een Foto
nog ff geduld..me camera waar ik met kan bellen was kaduuk hehHet is volgende maand, waar blijven die foto's??Alfasud TI QV 1.7 118 PK 1982
Volgende maand een Foto
Heb 'em ook gelezen!Michael, nog bedankt voor de link in het playboytopic, ben nu aan het lezen.![]()
Leuke Sprints, vooral die GrandPrix is erg gaafik ben nog in het bezit van 2 alfa sud sprints
een 1984 qv LH-38-HR was wit is nu silver brons
en ik ben in het bezit van een alfa sud sprint grand prix uit 1986 rood de NZ-06-LR
grand prix uitvoering is mee gespoten bumpers en deur plaaten soms een striping op de zijkant en zwarte stoelen met gouden strepen
...