Hey Faab,
Je hebt hier nu genoeg tips maar er komt er nog eentje bij.
Ga idd op zoek naar een goede 33 met niet al teveel km, belangrijk is dat er een goed onderhouds boekje bijzit. Ik heb mijn 33 nu 5 jaar en ben er dik tevreden over. Ik heb een 1.4 maar hij is net zo snel als een 1.7, waarschijnlijk gechipt door de vorige eigenaar. Probeer igg via dit Forum een mooie oip de kop te tikken dan weet je zeker dat ze van goede huize komt.
Ik weet mij te herinneren dat Co-jack hier op ht forum zijn 33 weg wilde doen maar hij twijfelt nog steeds. schrijf hem eens aan misschien dat er iets moois uitrolt. Hij heeft haar naar mijn weten goed onderhouden.
Daarnaast is onderhoud van de motor het belangrijkste op tijd alle vloeistoffen vervangen af en toe een goede reiniger erdoorheen dat helpt echt en ik spreek uit ervaring. Ik rij veel korte stukken maar heb nog nooit iets met mijn motor gehad (klop klop) wel andere mankementen maar niet noemenswaardig, net zoveel als bij vele andere auto's van andere merken.
En daarnaast wat is het je waard ben je bereid om soms even een flinke uitgave te doen om weer met alle plezier in je auto te rijden. Zo ervaar ik het wel het blijft een genot om in de 33 te rijden al is het maar een opgevoerde 1.4
succes
Gr Tom
ps: waar woon je trouwens, ik wil best met je mee