Doel was om een niet lekkende oprit-bezetting te hebben. Ze heeft nou een Seicento die lekt als een zeef. Mijn Giulia staat trouwens binnen... dus die bevuilt de oprit niet. En mijn andere auto... ik laat liever in het midden wat voor merk en type het is...
Geïnfecteerd door een Alfa 33 1.3s (1989), daarna chronisch verslaafd aan een rode Giulia Super 1600 (1971 - Scheurijzer) en nu onder permanente behandeling voor het rijden in een Bianco Spino 2-liter Juul (1976 - Reesijzer).
Helaas, hij zit er niet bij...
U moet helaas nog een keer raden.
Geen aziaat, maar hij heeft wel nog een lichte band met dat werelddeel...
En er gaat Honda-olie in de stuurbekrachtigingspomp...
Geïnfecteerd door een Alfa 33 1.3s (1989), daarna chronisch verslaafd aan een rode Giulia Super 1600 (1971 - Scheurijzer) en nu onder permanente behandeling voor het rijden in een Bianco Spino 2-liter Juul (1976 - Reesijzer).
Nee, het was inderdaad een Rover (216Si). Gebruik hem al twee jaar als daily driver en buiten een lekkende ring bij de stuurbekrachtigingspomp geheel probleemloos. Ook na de aanschaf van de Giulia kan ik het beestje nog erg goed waarderen...
Zeg dat wel. Hebben de onze inmiddels weer terug. Zijn er weer druk mee aan het rijden. Die 33 is trouwens een paar straten bij ons achter. Politie zei al bij onze aangifte dat alfa's al geliefd waren in Haarlem.