Helaas neemt 1:18 veels te veel rumte in beslag, het meeste koop ik ook in 1:43.
Maar de echt mooie modellen maak ik een uitzondering voor.
Soms ben je ook gek van een bepaald model die ze alleen maar maken in 1:18, dan moet je wel.
Klopt van die ruimte. En daarnaast, als je het een klein beetje wil bijhouden wat er allemaal uitkomt in 1/43 (*) hou je gewoon geen cent meer over voor andere schalen. Komt natuurlijk ook doordat ik ook handbouw in de collectie heb, al zijn dat dan voornamelijk kits. Ergens moet je de grens trekken. Bij mij is dat nu 1/43 geworden en ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik daar gewoon strak aan moet vasthouden. Van de genoemde Pocher kits zit ik eraan te denken om er twee vast te houden, maar dat is dan ook de enige uitzondering.Helaas neemt 1:18 veels te veel rumte in beslag, het meeste koop ik ook in 1:43.
Maar de echt mooie modellen maak ik een uitzondering voor.
Soms ben je ook gek van een bepaald model die ze alleen maar maken in 1:18, dan moet je wel.
Da's ook zo'n beetje mijn strategie. Onder de €100 is bij mij ook de regel, maar er zijn wel enkele uitzonderingen op als ik eerlijk ben.Ik kan echt niet kopen wat er allemaal uitkomt. Ten eerste geen budget voor, en ten tweede geen plaats meer.
Ik koop dan ook alleen modellen die ik echt de moeite waard vindt, en die dan ook nog eens
erg goed gedetaileerd zijn, dat redden niet alle fabrikanten in mijn ogen.
Tevens wil ik onder de €100 blijven.
Even hier op terugkomen.Mijn nieuwste aanwinst
Een rode Sud van Solido en een Alfa Sei van Norev in blisterverpakking voor maar 10 euro samen op de historic car beurs in Duisburg dit weekend
Een Alfa Sei had ik nog helemaal niet, en voor deze prijs is die echt wel mooi
Groet Sudman
5 euroOp Markplaats zag ik ze al staan voor €6,65.
Tsja, het moet er voor doorgaan...
Weet je zeker dat ze dat model van de foto bedoelen? Die neus van het model steekt zo raar naar voren en dat is bij de 2500 op de foto niet het geval.
Nou ja, zelfs als ze inderdaad een andere zouden bedoelen die wel zo'n neus heeft dan verdienen de modellen nog steeds een " " vanwege die koplampen. Wat een aanfluiting!