Tbilissi? Daar had ik echt nog nooit van gehoord.
Oh, dus die Russische modellen komen uit verschillende fabrieken! Nooit geweten, zo leer je elke keer wat nieuws.Tbilissi? Daar had ik echt nog nooit van gehoord.
Vond hier een overzicht van wat russische model makers, http://mpdiecast.net/models/sovgal.html zo te zien heel veel voormalige mebetoys/politoys modellen
We hadden hem natuurlijk al eerder gezien, maar het blijft een schitterende, zeer mooi gebouwde Pocher, Leo!Dag forummers
Sorry voor mijn lange afwezigheid,maar mijn buske ging met heel wat tijd lopen,door het inlassen van nieuwe plaatdelen en andere werkzaamheden,
Het oppoetsen van autominiaturen,welke ikzelf bouwde en allemaal met 2K-produkten werden gespoten is een delicate zaak,Ondertussen maakte i nieuwe foto's,Daarom
een zeldzame oppoetsbeurt aan een even zelzame Alfa Romeo 2600 8C Mille Miglia 1/8
Groeten Leo M
Yes oh im glad to know there proper scale , thankyou Dinky, i know pego due out soon with 145`s & 146`s but i had the chance to buy this a very reasonable price and i liked it it had some character to it.Those old Mercury models were 1:48.
But Joe, why the Alezan? I suppose the Pego 145/146 will be released within a few weeks.
Ciao Alfavaganza,I agree, the Caimano is a nice buy. And so is the Alfetta Spider. The pictures are small, but from what I can see they've been built rather well.
Did you get these for equally good prices?
Volgens mij is die groene een Politoys
De "Rus" naast de Mebetoys