Vuilnisemmers in De Haag? Dat zijn toch asemmers!
Heb er al jaren een op mijn balkon staan.
wij hebben 1 vuilniszak restafval in de 10 dagen... momenteel omdat de B&B permanent volgeboekt zit zo ongeveer 1 per week. Rest goed gescheiden, en eten eten we gewoon op, wordt veel te veel van weggegooid, op het schandalige af. Groenafval 1 kleine kliko per week incl tuinafval (behalve het grote werk)Tsja inderdaad, en dan met een heel gezin van een man of 7 had je één emmertje in de week!! nog niet eens vol! Wat moest je er eigenlijk in gooien? GFT ging naar de schillenboer, flessen hadden statiegeld, papier in de kachel en meer was er volgens mij niet. Nu gaan er miljarden om in afvalverwerking, rara hoe kan dat toch, we creeren gewoon banen en kunnen nog meer ontvangen dacht de overheid! En als ze geleegd werden stond je als kind te kijken hoe mooi dat ging, ze hingen een stuk of 5 emmers aan een balk naast elkaar aan de wagen met dat horizontale stangetje aan haken en aan het hengsel een haak met touw, de balk trok alle emmers in een keer boven de rand van de bak en het touw aan het hengsel trok nog even verder om te kiepen.
Gr. Wim.
Mooi he zo'n Jaloezie op de achter ruit.gezien op facebook, Japan versus Italië
Volgens mij heten ze asbakken, zitten er asbakzakken in, en worden ze één per week opgehaald door de asmannen....Vuilnisemmers in De Haag? Dat zijn toch asemmers!
Heb er al jaren een op mijn balkon staan.
Die spoort ook niet helemaal!!
Ja ook, ik bedoel t alfa logo op een bmw, haha.