Die moet ik hebben haha
Alleen lijkt ook het interieur niet goed te zijn. Dit lijkt op een recaro exemplaar van de 2e serie. In de film is het echt 1 van de 1e serie met de dichte hoofdsteunen. Verder natuurlijk heel gaaf!
Wat kost de GTV6?De nieuwtjes struikelen over elkaar heen op het moment...
Officieel pas eind van de week in de handel, nu reeds op eBay:
Jammer dat Minichamps tóch de fout heeft de gemaakt het kunststof plaatje op de bult in de motorkap zwart te laten. Bij het film-exemplaar heeft dat de kleur van de carrosserie.
Vergeet dus die inktvis en je hebt een prachtig model Ik geef toch sterk de voorkeur aan deze kleur boven de rode.
Ja, je was aan de late kant met die fotoVoor het origineel: zie Alfa Arma dei Carabinieri, Polizia Di Stato etc. Het topic.,
Ik zou hem graag kopen,maar weet niet hoe het werkt.Wie kan/wil hem voor mij bestellen?Ja, je was aan de late kant met die fotoVoor het origineel: zie Alfa Arma dei Carabinieri, Polizia Di Stato etc. Het topic.,
De auto was al eens aan de orde geweest in dit topic
Arjan, Jeroen, de Bond-GTV6 staat ook voor veel minder op eBay, hoor. € 36. Dat zal ook ongeveer de prijs op Houten zijn verwacht ik.
Hou komende vrijdag de site van modelcarweb.nl maar in de gaten.Ik zou hem graag kopen,maar weet niet hoe het werkt.Wie kan/wil hem voor mij bestellen?
Geld maak ik gelijk over.