allemaal mooi spul, staat alleen nog niet op de site.
Dat is ook wel logisch, 'Neurenberg' is de plek en het moment voor producenten om hun nieuwe plannen aan de vakhandel te presenteren.
Aan de andere kant is de site van Pego inderdaad niet bepaald een voorbeeld van actualiteit en overzichtelijkheid.
Een nieuwe dikke 156 van M4 die op een paar punten afwijkt van
de bestaande (van twee jaar geleden). Geen achterspoiler, antenne of rolkooi, en de lijn van de uitgebouwde achterschermen lijkt wat anders. Op het voorscherm en op de voorbumper zijn decals/opdrukken zichtbaar, dus kennelijk is het model 'af'.
Hee, deze kenden we toch al? Jawel, maar dan van
Progetto K. Deze witte bolide waarmee Douwe Heida o.a. tijdens het Spettacolo Sportivo van een aantal jaren terug Zandvoort onveilig maakte is er één uit een reeks 75 Turbo Evoluziones van M4. Uiteraard komt er ook een 'presentazione':
En nog een versie die we al van Progetto K kennen, de auto van Bob van der Sluis, plus een kampioensauto (Cerrato?) uit het Italiaanse CIVT, de Giro d'Italia o.i.d, met een andere achterspoiler en een deflector boven de achterruit.:
Het eerste M4 model dat niet rechtstreeks gebaseerd is op een eerdere Fabbri uitgave. de 8c Spider in parelmoer wit en rood metallic:
De lijnen zijn minder goed getroffen dan die van de (zonder meer veel duurdere) MR Collection van enkele pagina's terug. Toch een leuk model.
Een Tipo 33TT3, nog niet af of ook weer een 'presentazione'?
De Montreals waren al bekend, bij deze nog enkele foto's:
En tot slot nog twee nieuwe Brera's. Geintje of serieus?
De rode Brera heeft andere wielen dan de
reeds bekende versie.
De Brera safety car die op dezelfde wijze is uitgedost als de 159 uit het Superbike kampioenschap ken ik niet, kan ook geen SBK logootje ontdekken op dit halve model. Kent iemand de safety-Brera in het echt?