Ik had al een poos niks nieuws meer aangeschaft op modellengebied maar toen ik laatst op Ebay aan t neuzen was kwam ik deze Politoys Carabo tegen.
Hij liep al bijna af en zat nog maar op 9 euro. Ik dus in de laatste minuut voor de grap 12 euro invoeren met de gedachte, ach diegene zal toch wel een hoger bod hebben geplaatst.. maar waarempel, ik had hem gewonnen! voor 12 euro
Dit model stond al enige tijd op mijn verlanglijstje omdat ik de Carabo een van Alfa's mooiste conceptcars vind en dit denk ik wel een van de mooiste modellen is die er van deze auto te krijgen is (sowieso in schaal 1:24 want de Togi is een stuk minder geslaagd qua verhoudingen).
Meestal eindigen deze modellen erg hoog (rond de 60,70 euro voor een zonder doos) dus ik mag hier echt van geluk spreken.
Het enige wat er aan mankeerde was het voorbumpertje, die miste stukken.
Nu heb ik al enige tijd via PB contact met Frank (Alfetta72 hier op t forum), gewoon wat kletsen over miniaturen.
Frank had enige tijd terug een sloper op de kop getikt van dit model om zijn incomplete compleet te maken (die miste een van de zijruitjes meende ik)
Het bumpertje had hij echter niet nodig en deze was nog helemaal goed (moest alleen een likje verf hebben) op zijn sloper.
Deze heeft Frank kostenloos op de post gedaan.
Dus heb ik hier nu dankzij Frank een compleet model staan
Het forum op zijn best weer lijkt me
Frank, vriendelijk bedankt!
De foto's: