De andere meldingen zit ik achteraan, nog geen chassisnummers bekend...
Nog wel twee vintage fotootjes van de SZ opgedoken...
![Afbeelding](http://i40.tinypic.com/2lxuyye.jpg)
![Afbeelding](http://i40.tinypic.com/28hfpua.jpg)
De producenten waren gister op CNN.De basis van de Zagato Perana Z-One wordt een buizenchassis, de motor een GM 6,2 liter V8.
Het volledige bericht staat hier
.
Voor dat geld nog streeds een klein wondertje ! (hoewel in NL uiteraard weer een stuk duurder ivm de milieu maffia..).De producenten waren gister op CNN.De basis van de Zagato Perana Z-One wordt een buizenchassis, de motor een GM 6,2 liter V8.
Het volledige bericht staat hier
.
Ze bieden de wagen aan voor E 50.000,-
ex belasting...
ex belasting ....
ex belasting .....
Ben ik nog wat vergeten?
Oh ja, er is geen Z op de zijkant geschroefd.
Nice! Ik zou hem vragen welke variant 155 zijn favoriete is (1.7 t/m Q4 + TI.Z/GTA.Z, wel of niet Nuova).Dank voor alle info weer!
Ben even met 1000 dingen tegelijk bezig maar zoals gewoonlijk gaat er geen info verloren!
Er is een spontane medling van de eigenaar van de TZ-2 met het hoogste chassisnummer (# 750117) dat ie graag info wil delen dus daar ga ik ook achteraan.
Heb intussen rechtstreeks contact met Ercole Spada, de man die de JZ ooit pende maar ook zulke goddelijke creaties als de Aston Marton DB4 GT Zagato, de TZ-1 & TZ-2 en in wat recentere jaren de Alfa 155...![]()
Hij stemt in met een interview (OHYEAH!) dus als u nog vragen aan deze design god wilt stellen... geeft u ze maar door, dan ga ik kijken of en hoe ik ze kan inpassen!