Inderdaad. De vermeldingen lagen hier nog 'op de plank'Tijdens het neuzen op Ebay kwam ik deze 75's tegen bij een chinese aanbieder.
Nieuwe M4's?
Inderdaad. De vermeldingen lagen hier nog 'op de plank'Tijdens het neuzen op Ebay kwam ik deze 75's tegen bij een chinese aanbieder.
Nieuwe M4's?
Ja, ze belazeren de boel Wel zo gemakkelijk om een modelletje dat je al levert gewoon een ander kleurtje te geven natuurlijk. Maar weer niet al te handig om er dan een foto bij te leveren, waarmee ze zelf het bewijs al aanvoeren (ik neem tenminste aan dat die uit het doosje komt).Ook uit de 'stal' van M4 Modelli:
Voor de overbekende 6c 1750 Berlina heeft Rio weer een nieuwe kleurvariant bedacht:
Probeert Rio nou gewoon de kluit te belazeren? Ten eerste is hun model geen 6c 1750, maar een 6c 1900. Het origineel, een tweekleurige vierdeurs (alle vier type 'zelfmoord'-deur) carrosserie, gebouwd door Alfa Romeo zelf, staat in het Museo Storico. Rio volhardt in de verkeerde type aanduiding.
Ten tweede, de achtergrondfoto suggereert dat deze (mooie) dieprode Berlina met cavallino rampante embleem op de motorkap een soort servicewagen van de Scuderia Ferrari was. Als je goed kijkt zie je dat de auto op de foto totaal anders is. Het is een tweedeurs, met een veel bollere daklijn. Ik vermoed een Touring carrosserie, maar ik vind hem nergens als afbeelding terug (Alfavaganza, héllup...), dus deze rode 6c 1900 is volkomen uit de lucht gegrepen?
Or a real carImagin what a great collection you can buy for € 36.000,00...
"A copy of" betekent niet een kopie, maar een exemplaar van(de folder op de achtergrond is slechts een kopie en deelt dus niet mee in de waarde).
Hmm, zou kunnen. Ik durf het niet te zeggen.Mark,
Je hebt gelijk met het woord copy. Maar op de foto lijkt het toch wel degelijk een kopie te zijn want ik zie een witte rand rondom die onregelmatig van breedte is. Mijn conclusie was dat hier wel degelijk een kopie bedoelt werd...
Ook ik zou graag een leuke collectie opbouwen voor dit geld... Edil's, Mercury's, Politoys, ja wat niet eigenlijk...
Koen