ErwinV6

RE: MOTO GP Ducati - Alfa Romeo WERELDKAMPIOEN

ma sep 24, 2007 13:54

Giulietta nero WAT EEN B...SHIT ik mis lef bij Rossi van welke planeet kom jij en welke Rossi heb jij wel eens zien rijden. :?
De enige reden dat hij geen lef heeft is omdat hij niet op een Ducati rijdt :?: :?: :roll:

Verder alle lof voor Stoner en Ducati :thumbs:

giulietta nero
Advanced Member
Advanced Member

ma sep 24, 2007 14:05

nee nooit, ben alleen maar in engeland, duitsland, en hongarije geweest om GP s te bekijken, maar je leest niet goed geloof ik, het gaat om het merk en niet om de persoon en rijder Rossi, wat ik al zei een groot sportman en held, net zoals schumi in de formule 1
maar voordat rossi naar yamaha ging is hij ook gepolst door Ducati, toen was ducati nog niet zo sterk als nu, en daar bedoel ik lef mee, als hij toen lef had gehad had hij voor duc gekozen, de japanse merken hadden nl altijd al zoveel gewonnen , dus was zijn keus "veilig" dat wil ik ermee zeggen, niet meer en niet minder :wink:
alfa is a way of life
auto: alfetta 2000 van 1981
motor: ducati monster 916 senna
gehad: 33 type 2,33 type 2 1.7 qv, 33 type 3 1.7 ie,75 1.8 carbs alfa 90 1.8 carbs,alfa 90 2,5 liter, giulietta 2.0 2e serie,giulietta 1.8 en een 164 2.0 ts

ErwinV6

ma sep 24, 2007 16:12

Absoluut niet met je eens...
Op het moment dat Rossi voor Yamaha koos was Yamaha heeeeelemaal nix, sterker nog ze hadden al jaren moeite om in de top 10 te rijden.
Rossi ging naar Yamaha omdat hij een nieuwe uitdaging zocht.
Yamaha was op dat moment zelfs slechter als Ducati dus met lef had dat nix te maken.
Iedereen incl. ik zei de gek verklaarde hem voor gek om naar Yamaha te gaan maar met zijn inbreng
reedt hij in zijn 1e race op Yamaha meteen Pole en won de race en werdt ook nog eens kampioen
..........over lef gesproken :shock: :wink:

giulietta nero
Advanced Member
Advanced Member

ma sep 24, 2007 16:20

we hoeven het ook niet eens te zijn, yamaha had een groot verleden en was al zo vaak wereldkampioen geweest en ducati nog nooit de laatste 10 tallen jaren, maar ieder zijn mening, ik ben blij met de nw wereldkampioen, eindelijk eens iemand anders :wink:
alfa is a way of life
gehad: 33 type 2,33 type 2 1.7 qv, 33 type 3 1.7 ie,75 1.8 carbs alfa 90 1.8 carbs,alfa 90 2,5 liter, giulietta 2.0 2e serie,giulietta 1.8 en een 164 2.0 ts

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: MOTO GP Ducati - Alfa Romeo WERELDKAMPIOEN

ma sep 24, 2007 18:58

.......Op het moment dat Rossi voor Yamaha koos was Yamaha heeeeelemaal nix, sterker nog ze hadden al jaren moeite om in de top 10 te rijden.
Rossi ging naar Yamaha omdat hij een nieuwe uitdaging zocht.
Yamaha was op dat moment zelfs slechter als Ducati dus met lef had dat nix te maken.
Iedereen incl. ik zei de gek verklaarde hem voor gek om naar Yamaha te gaan maar met zijn inbreng
reedt hij in zijn 1e race op Yamaha meteen Pole en won de race en werdt ook nog eens kampioen
..........over lef gesproken :shock: :wink:
JUIST! :wink:
Grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

ma sep 24, 2007 19:09

Wie is er eigenlijk geen Rossi fan? Ook ik vind Rossi al jaren een wonder op twee wielen.
Weet je nog de strijd die de jonge Rossi aanging tegen de gevestigde orde met de Keizer Biaggi voorop.
Als "kleine" jongen was Rossi een groot fan van Capirossi de aartsvijand van Biaggi. Dat schijnt een van de redenen te zijn tussen de zeer grote rivaliteit tussen Rossi en Biaggi.
Daarnaast heeft Rossi altijd vrienden (Capirossi) en vijanden (Biaggi, Gibernau) gehad. Opvallend is dat zelfs Rossi boven zichzelf kan uitsteken in zo'n rivaliteit.
Rossi en Stoner zijn duidelijk geen vijanden. Kan ook bijna niet want Stoner is een aardige jongen en is dit jaar gewoon een nette coureur gebleken, zonder dubieuze acties.

Misschien dat Rossi fans net dat "linke" hebben gemist.
Waarbij ik met link bedoel die acties die net wel of net niet kunnen, maar zo spectaculair zijn dat je op het puntje van je stoel zit te schreeuwen.

Stoner heeft mijn respect gewonnen! Verleden jaar nog regelmatig van de fiets stuiteren en dit jaar zo solide als een rots. Ik had dat echt niet gedacht, een talentvol en intelligent rijder.
Als Ducatirijder ben ik daarom dubbel blij dat ze eindelijk de wereld titel hebben gewonnen op het hoogste niveau en dat Alfa Romeo een officiële sponsor is.

PS Spelling aanpassingen
Laatst gewijzigd door Alfa-Corazon op ma sep 24, 2007 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.

giulietta nero
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: MOTO GP Ducati - Alfa Romeo WERELDKAMPIOEN

ma sep 24, 2007 19:13

Wie is er eigenlijk geen Rossi fan? Ook ik vind Rossi al jaren een wonder op twee wielen.
Weet je nog de strijd die de jonge Rossi aanging tegen de gevestigde orde met de Keizer Biaggi voorop.
Als "kleine" jongen was Rossi een groot fan van Capirossi de aartsvijand van Biaggi. Dat schijnt een van de redenen te zijn tussen de zeer grote rivaliteit tussen Rossi en Biaggi.
Daarnaast heeft Rossi altijd vrienden (Capirossi) en vijanden (Biaggi, Gibernau) gehad. Opvallend is dat zelfs Rossi boven zichzelf kan uitsteken in zo'n rivaliteit.
Rossi en Stoner zijn duidelijk geen vijanden. Kan ook bijna niet want Stonder is een aardige jongen en is dit jaar gewoon een nette coureur gebleken, zonder dubieuze acties.

Misschien dat Rossi fans net dat "linke" hebben gemist.
Waarbij ik met link bedoel die acties die net wel of net niet kunnen, maar zo spectaculeir zijn dat je op het puntje van je stoel zit te schreeuwen.

Stoner heeft mijn respect gewonnen! Verleden jaar nog regelmatig van de fiets stuiteren en dit jaar zo solide als een rots. Ik had dat echt niet gedacht, een talentvol en intelligent rijder.
Als Ducatirijder ben ik daarom dubbel blij dat ze eindelijk de wereld titel hebben gewonnen op het hooste niveau en dat Alfa Romeo een officiele sponsor is.

mooi gesproken :wink:
alfa is a way of life

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

ma sep 24, 2007 19:25

Verder niets meer aan toe te voegen, denk dat lef hier in de verkeerde context wordt geplaatst en de woordkeuze niet helemaal op zijn plek is.

Rossi is en blijft een kampioen die het publiek goed weet te bespelen.
Het racen zit in zn genen, je komt niet zover zonder "lef".
Het is niet alleen geluk hebben maar ook aangrijpen als het moment en de kans zich voor doen!
Racen kun je leren maar winnen....dat zit in het bloed en daar is meer voor nodig!

giulietta nero
Advanced Member
Advanced Member

ma sep 24, 2007 19:43

eind goed al goed :lol: :wink:
alfa is a way of life

gtj1600
Guru
Guru

ma sep 24, 2007 20:08

we zijn allemaal winnaars..stoner ..rossi en wij het publiek..met zulke rijders/wedstrijden...een genot om naar te kijken :wink:
groetjes uit klein zundert, donnr. 381
gehad : 75 1.8ie , spider 2000 veloce , giulia super
nu : 75 ts , gt1600 junior

wims
Guru
Guru

do jun 26, 2008 23:04

FF trekken en hup dit topic staat weer in de picture.....
Gaan er nog forummers naar de TT in Assen? Uh, Roy wellicht (kom dit jaar dan iets vroeger, krijg je meer waar voor je centjes :wink: )?

Nog steeds heerlijke strijd tussen de Duc en Yamaha, maar Honda doet met Pedrosa ook aardig mee. Genieten dus.

groetz, wims
Na regen schijnt de zon te komen. (mwah.nl)

Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...
Contacteer: Website

do jun 26, 2008 23:21

Eerst de Duc maar eens ophalen morgen... :wink:
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

alfaqv75
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do jun 26, 2008 23:26

nee helaas, tijd en geld gebrek om erheen te gaan...

en moet mijn motor ook nog steeds maken :cry:
33 type 2 16V carbs & Delta EVO

Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S

5871

vr jun 27, 2008 06:46

Afbeelding

zaterdag 26 juni, 13,59 uur....niet storen.........

ErwinV6

zo sep 14, 2008 22:13

Toch dit draadje ff afgestoft want wat veegt Rossi dit seizoen zijn achterwerk af met Ducati en Stoner zeg!(vooral de race op Laguna Seca was briljant natuurlijk!) :moon:
En net weer een overwinning binnen!
Het is hier dan ook erg stil..................... :lol:
Laat maar weer eens zijn wie absoluut de beste is \:D/

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”