Tevens had je dan ook al kunnen lezen waarom de 407 er is.
Heb ik gedaan en jij bent verkeerd voorgelicht
aanhanger geremd 1600 kg PS dit is de duurste 2.7 Diesel dus geen 2000 KG zoals je vertelde maar idd doet ie dat beter dan de 159 met haar max
aanhanger geremd 1500 kg
Maar beide toch een probleempje voor bijv autoambulance met auto.
lees dan op zijn minst goed de info zodat je correcte gegevens aanhaalt
Mijn info is tot nu toe goed
Daarnaast weet je niet welke uitvoering/versie ik heb
Idd daarom voor het gemak de goedkoopste 159 met vergelijkbaar geprijsde 407 aangehaald alsook de duurste versie van beide modellen.
en wat voor onderstel er onder zit en dus hoe dat rijdt.
Ok als jij dan het onderstel van je 407 hebt laten aanpassen (waar de leasemaatschappij trouwens niet blij mee zal zijn, maar dat terzijde), dan had je dat als Alfa liefhebber beter met een 159 gedaan met nog meer winst.
Los daarvan rijd ik liever in mijn BMW's of mijn 75's
Die vergelijking trek je dan weer niet, da's dan toch weer jammer
Ik heb jou ook de vergelijking tussen een E30 M3 en bijv een 75 turbo/evo in rondetijd op de ring niet horen maken, de Beemer verliest het. Vindt ik wel 1 van de weinige BMW's die op mijn oprit mag staan, maar ook hier als ik kon kiezen zou de voorkeir naar een EVO gaan.
Feit blijft dat het de V6 Brera, toch wel een top model van wat Alfa momenteel maakt (wat in de winkel te koop is) er door een
Mazda wordt uitgereden... en geen sportief gevoel meer achter kan laten. Da's toch behoorlijk triest. Dus ipv commentaar op mij te leveren is het wellicht handiger dat we commentaar op Alfa en haar importeur geven zodat die weer eens op zijn minst 1 leuk model gaan maken
Hmmm ik vindt de 8C toch redelijk sportief, ook heb ik gezegd dat de nieuwe generatie bella's best eens wat mag Sonja Bakkeren. Laten we eens hopen op de nieuwe aankomende Junior rond de 1000KG en dan met 220 PK
Maar dit topic begon dacht ik over het vergelijk tussen een Vectra en de 159 dat toch 2 totaal verschillend sturende auto's zijn als ook de beleving in beide (niet te vergelijken met de oude generatie Alfa) geheel verschillend is en zwaar in het voordeel van
ONS merk.
En ik had het ook beter bij een biertje en borrelnootjes gehouden, maar je negatieve commentaar begint te vervelen, ook zal de fabrikant dit forum niet mee lezen en de onvrede over modellen (die ik me trouwens pas over een jaar of 10 kan veroorloven en dan ook nog eens alleen met schade) zal niet gelezen worden.
Vraag misschien eens aan de Brera en 159 rijders hoe die over hun bella denken.
Ook weten we allemaal dat de 159 door een hoger ingeschatte afschrijving in de lease waarschijnlijk een stuk duurder is dan de leaseprijs van jou 407.