Hallo Ronald,
zeer mooie auto zo te zien , die heb jij zo weer op de weg lijkt me, ziet er erg goed uit .
Giulietta groet ,
mvg Hans
Zou je dat niet in een andere volgorde doen? Eerst naar RDW voor invoerkeuring (wat niets voorsteld) daarna naar de garage voor APK. Garage kan niet afmelden zolang de auto niet ingevoerd is volgens mij, dus moet je nogmaals APK keuringskosten betalen (dit maal bij de RDW dan).Als alles meevalt dan laat ik hem binnenkort APK keuren bij de garage hier in Zierikzee en daarna meteen naar de RDW voor een kenteken en APK. Ik
Ja dat kan ook... Mijn idee was om, nadat ik wat kilometers gemaakt heb, de auto voor te laten keuren bij de garage zodat áls er wat aan mankeert ik dat kan maken.. Als hij dan goed is, dan naar de RDW rijden en in 1 keer klaar...Goed bezig, dat gaat helemaal goedkomen!
Zou je dat niet in een andere volgorde doen? Eerst naar RDW voor invoerkeuring (wat niets voorsteld) daarna naar de garage voor APK. Garage kan niet afmelden zolang de auto niet ingevoerd is volgens mij, dus moet je nogmaals APK keuringskosten betalen (dit maal bij de RDW dan).Als alles meevalt dan laat ik hem binnenkort APK keuren bij de garage hier in Zierikzee en daarna meteen naar de RDW voor een kenteken en APK. Ik
Kan ook zo ja, maar herkeuring is meestal gratis bij een garage, bij de mijne wel tenminste.Ja dat kan ook... Mijn idee was om, nadat ik wat kilometers gemaakt heb, de auto voor te laten keuren bij de garage zodat áls er wat aan mankeert ik dat kan maken.. Als hij dan goed is, dan naar de RDW rijden en in 1 keer klaar...Goed bezig, dat gaat helemaal goedkomen!
Uitlaat klinkt dicht zag ik vanmiddag maar er lekt wat condens uit hier en daar dus dat zal een nieuwe moeten worden..