De keuring valt (hopelijk) wel mee.Succes ( met deze loterij )
oei oei hedde gij nog altijd geen platen of wa ????De keuring valt (hopelijk) wel mee.Succes ( met deze loterij )
De platen verkrijgen daarentegen............
't toch wel om stenen kl*ten van te krijgen zeker ..... hoe is da nu mogelijk ??
Zegt dit genoeg....
Zondag al met GTV?'t toch wel om stenen kl*ten van te krijgen zeker ..... hoe is da nu mogelijk ??
Zegt dit genoeg....
bij marsh ( waar ik mijn verzekering zou afsluiten) hebben ze mij gezegd dat ik gewoon mag langskomen om de papierwinkel te regelen en dat ik nadien de platen zelf kan gaan afhalen.... ik hoop dat deze informatie correct is ....
Dat klopt inderdaad, je moet dan wel gaan aanschuiven, maar je krijgt de platen inderdaad direct mee't toch wel om stenen kl*ten van te krijgen zeker ..... hoe is da nu mogelijk ??
Zegt dit genoeg....
bij marsh ( waar ik mijn verzekering zou afsluiten) hebben ze mij gezegd dat ik gewoon mag langskomen om de papierwinkel te regelen en dat ik nadien de platen zelf kan gaan afhalen.... ik hoop dat deze informatie correct is ....
Waar, ook in Kontich?
Dat klopt inderdaad, je moet dan wel gaan aanschuiven, maar je krijgt de platen inderdaad direct mee
Dat dacht ik toch ook.Heren,
Ten tijde van mijn Bertone kon je GEEN o- platen afhalen in Kontich
Waar weet ik nog niet, maar in de folder bij het aanvraagformulier stond alvast wel Zwijnaarde vermeld.Dat dacht ik toch ook.Heren,
Ten tijde van mijn Bertone kon je GEEN o- platen afhalen in Kontich
die van mij is invoer dus als je hem op normale platen wil moet je eerst nog eens de homologatieprocedure gaan doorlopen ( duurt nog eens een paar weekjes) om dan vervolgens gewoon te laten keuren wat impliceert:'tja, de Spider staat op normale nummerplaten, dus misschien daarom ?
En waarom niet op normale platen, dan zijn er geen beperkingen en het enige nadeel is dat je jaarlijks naar de keuring moet.