Je mist het punt volkomenAlleen maakt VW wel even 4.500.000 auto's meer dan de Fiat groep. En Ferrari's vliegen bijv. ook spontaan in de fik.1 zwaluw maakt geen zomer... ik ken een VW die spontaan is gaan branden. Alle VWs zijn brand gevaarlijk
Je mist het punt volkomenAlleen maakt VW wel even 4.500.000 auto's meer dan de Fiat groep. En Ferrari's vliegen bijv. ook spontaan in de fik.1 zwaluw maakt geen zomer... ik ken een VW die spontaan is gaan branden. Alle VWs zijn brand gevaarlijk
Ach gewoon wat zwarte rozen meenemen als symboolDe Cemetery 2010 ......Helaas ben ik bang dat de Sentennial in juni 2010 een soort begrafenis zal worden. Jammer
Soms is het beter te stoppen dan telkens maar te rekken. Ik vind dat de stekker eruit moet bij Alfa Romeo, voordat we Valfa Womeo gaan krijgen
Helemaal mee eens,die slappe aftreksels hebben niks met een Alfa Romeo te maken.De Cemetery 2010 ......Helaas ben ik bang dat de Sentennial in juni 2010 een soort begrafenis zal worden. Jammer
Soms is het beter te stoppen dan telkens maar te rekken. Ik vind dat de stekker eruit moet bij Alfa Romeo, voordat we Valfa Womeo gaan krijgen
mee eens:Soms is het beter te stoppen dan telkens maar te rekken. Ik vind dat de stekker eruit moet bij Alfa Romeo, voordat we Valfa Womeo gaan krijgen
overigens rijdt ik nog wel eens in een golf 1 cabrio (1.6 carbs 1983) van mn moeder. dat is geen straf hoor! (maar oe wat fijn als ik dan weer in mn 33 stap)voor mijn part gaat alfa romeo op de fles. om vervolgens weer over een jaar of wat weer op te staan. zo kunnen ze allicht van hun slechte imago afkomen !?!
En nu is alfa slechts een overgestempelde Fiat.... wat maakt het uit? Van nostalgie en klassiekers kan een merk tegenwoordig niet meer bestaan, dus ik zie geen enkel probleem bij een overname door VAG.Ik heb er nog eens een nachtje over geslapen en tja... het doet pijn.Soms is het beter te stoppen dan telkens maar te rekken. Ik vind dat de stekker eruit moet bij Alfa Romeo, voordat we Valfa Womeo gaan krijgen
Ik mag mezelf denk ik best wel bij de echte Alfisti rekenen en Alfa was, is en zal altijd een belangrijke plek in mijn leven innemen.
Het is serieus pijnlijk als Alfa Romeo niet meer zou bestaan, dat is wel het laatste wat ik en elke Alfist zou willen.
Maar toch hoe langer ik er over na denk, ik zou het nog erger vinden als er straks auto's van een ander merk rondrijden met " onze" badge erop.
Werkelijk de tranen springen me in de ogen, dus laten we hopen dat volgend jaar Alfa eindelijk een serieuze doorstart mag en kan maken, of dat idd de Centennial het einde van een 100jarig icoon op auto gebied zal gaan worden.
Er zijn zat merken die niet meer bestaan maar een prachtige herinnering zijn, Alfa heeft dat zeker meer verdient dan een overgestempelde 1.4TFSi te zijn
Ik vond je uitspraak heel ver gaan, maar eigenlijk denk ik wel dat je gelijk hebt. VW is er niet het merk naar om andere, aangekochte merken hun identiteit te laten behouden. Zie Seat en Skoda, dat heeft niets meer te maken met wat het vroeger was. Denk alleen al aan de "genoeg gelachen" reclame voor de nieuwe Skoda destijds, straks krijgen we met Alfa ook dat soort bagger.Ik heb er nog eens een nachtje over geslapen en tja... het doet pijn.Soms is het beter te stoppen dan telkens maar te rekken. Ik vind dat de stekker eruit moet bij Alfa Romeo, voordat we Valfa Womeo gaan krijgen
Ik mag mezelf denk ik best wel bij de echte Alfisti rekenen en Alfa was, is en zal altijd een belangrijke plek in mijn leven innemen.
Het is serieus pijnlijk als Alfa Romeo niet meer zou bestaan, dat is wel het laatste wat ik en elke Alfist zou willen.
Maar toch hoe langer ik er over na denk, ik zou het nog erger vinden als er straks auto's van een ander merk rondrijden met " onze" badge erop.
Werkelijk de tranen springen me in de ogen, dus laten we hopen dat volgend jaar Alfa eindelijk een serieuze doorstart mag en kan maken, of dat idd de Centennial het einde van een 100jarig icoon op auto gebied zal gaan worden.
Er zijn zat merken die niet meer bestaan maar een prachtige herinnering zijn, Alfa heeft dat zeker meer verdient dan een overgestempelde 1.4TFSi te zijn