Thank you Yoda! May the force be with you! Long time no see!Indeed indeed....
Important is not the amount of posts is,
counting is the content ...
Long way to go, dirk
let the force be with you...
It ain't what you got it's how you use it!!!!
Thank you Yoda! May the force be with you! Long time no see!Indeed indeed....
Important is not the amount of posts is,
counting is the content ...
Long way to go, dirk
let the force be with you...
Nou moe, moet je hier eerst een examen afleggen voordat je mag posten? Ik ben toch al accoord gegaan met de voorwaarden?Weer zo'n newbie die zich er mee gaat bemoeien! Is daar geen regel tegen!?!?
Ohjee.. op welke plaats moest die dan?(Pssssst, je ben een S vergeten in je naam...... )
Carbs - ineri?
Naam alternatief: Carbineri
Deze nieuwkomer is te gemakkelijk te doorgronden.
kennelijk welZorg er dan voor dat men niet om je evenement heen kan! Ga van je eigen kracht uit en niet van je zwakte! Als iemand anders iets organiseert kan iedereen voor zichzelf toch wel bepalen of dit evenement bezocht gaat worden. @GERRETS: Nu trek je het verhaal de zakelijke hoek in, ik denk dat een vereniging, lees stichting, primair bestaat om de doelstelling van een stichting zo goed mogelijk na te streven. En volgens mij is dat niet om forumleden slechts kennis te laten nemen met SCARB producten, maar ook met andere activiteiten op welk vlak dan ook. Het kan toch niet zijn dat de volgende stap is dat je alleen bij de sponsors van de club nog je onderdelen mag kopen en niet bij een ander bedrijf dat niet adverteert in het klaverblaadje. Of dat je niet meer op het forum mag vermelden dat die Duckhams olie zo fijn is, terwijl AGIP een sponsor is.
Den Haag zit al vol met regeltjesmakers; moet dat nu ook al bij een liefhebbersclubje?