Ik spot 3 90's op de oprit daar!
Dat moet een liefhebbert zijn...
Nog even naar boven halen .Nog bijna vergeten ...
Chris komt vanuit Zwitserland om zijn Novanta aan het geheel toe te voegen in Zandvoort .
En ze waren al met twee .
Het zou , mijn gedacht , leuk zijn om alle Novantarijders en liefhebbers op een uitgestippeld moment samen te krijgen bij die scoone bolides . Misschien een tijdstip afspreken voor zowel zaterdag als zondag ?
Ik stel voor :
Zaterdag : Tussen 12h en 13h
Zondag : Idem
Er zijn dan namelijk geen Alfa's op de baan . En voor de rest zullen deBATjes weinig op de paddock te bespeuren zijn .
Hoera !!!Mijn 90 is er zondags
Chris komt vanuit Zwitserland om zijn Novanta aan het geheel toe te voegen in Zandvoort .
Die van jou zijn nagelopen en voor het overgrote deel vernieuwd.Waarom vliegen die Novanta's toch altijd in brand!?
Heb ik iets gemist????Waarom vliegen die Novanta's toch altijd in brand!?
Hij doelt vast op Taas zijn BBQmoment .Heb ik iets gemist????Waarom vliegen die Novanta's toch altijd in brand!?
Ja, en die 75 Amerika met die zwarte velgen. Dat ding stond ook al tijden in Groningen bij die garage. Maar idd. Altijd die benzineleidingen, hea? De leidingen van mij (ex)75 heb ik ook allemaal vervangen omdat er 1 bij de injector lek was. Uitgedroogd.Hij doelt vast op Taas zijn BBQmoment .Heb ik iets gemist????Waarom vliegen die Novanta's toch altijd in brand!?