Thats why i asked, i really don't know.I always thought the AR Range kit form were i maybe wrong?
Regards
Giuseppe
Thats why i asked, i really don't know.I always thought the AR Range kit form were i maybe wrong?
Regards
Giuseppe
Strak werk. Waar polijst je mee?Thanks Koen. Polijsten is een rotklus, maar het doet de modellen wel goed. Verder ander kleurtje dan de fabrieksbouw van Klaxon gekozen (de enige waarin ik de 1:1 uitvoering ken) en wat gedetailleerder gewerkt dan Klaxon zelf, zoals o.a. het piepkleine Pininfarina-schildje op de zijkanten geschilderd en de indruk van een rood/zilveren batch op de neus aangebracht.Ziet er mooi clean en strak uit Michiel!
Koen
Ook nog de OSI Scarabeo (GB), Carabo (F), Tipo 33 Le Mans (GB) en 158/159 GP (GB). De Solido Alfetta GTV is ook nog een tijdje als Dinky Toy verkocht, de laatste stuiptrekkingen van een icoon uit de speelgoedgeschiedenis. Die werden toen geloof ik al in China gefabriekt.Voor zover ik weet zijn de Giulia berlina en iets ouder: de 1900 Sprint, de enige Alfa's die door Dinky Toys (France) zijn gemaakt.
Zoekplaatje...Weet iemand wat te melden over de meest populaire kleur(en) ?
Ik gebruik Micromesh (grids 3200, 4000, 6000, 8000 en uiteindelijk 12000) en ik werk het af met Meguiar's Mirror Glaze.Strak werk. Waar polijst je mee?Thanks Koen. Polijsten is een rotklus, maar het doet de modellen wel goed. Verder ander kleurtje dan de fabrieksbouw van Klaxon gekozen (de enige waarin ik de 1:1 uitvoering ken) en wat gedetailleerder gewerkt dan Klaxon zelf, zoals o.a. het piepkleine Pininfarina-schildje op de zijkanten geschilderd en de indruk van een rood/zilveren batch op de neus aangebracht.Ziet er mooi clean en strak uit Michiel!
Koen
Koen
Heel leuk dat ze deze hebben gemaakt, maar jammer dat hij op bepaalde punten niet zo goed klopt, waardoor hij niet meer de snelheid uitstraalt van het origineel. De overhang bij de neus is te kort en daardoor zijn de koplampen te klein (en achter is de overhang wat te groot, maar dat is minder storend) en belangrijker, de voorruit staat veel te rechtop.O jee, weer zo'n kitcar met gefingeerde racehistorie?
Bedankt heren! Ik had het wel leuk gevonden, een Bertje van Dinky Toys, maar dan zoek er één van de andere merken.Ook nog de OSI Scarabeo (GB), Carabo (F), Tipo 33 Le Mans (GB) en 158/159 GP (GB). De Solido Alfetta GTV is ook nog een tijdje als Dinky Toy verkocht, de laatste stuiptrekkingen van een icoon uit de speelgoedgeschiedenis. Die werden toen geloof ik al in China gefabriekt.Voor zover ik weet zijn de Giulia berlina en iets ouder: de 1900 Sprint, de enige Alfa's die door Dinky Toys (France) zijn gemaakt.
Oh dear, just another race kitcar with fake history?