Fisher price boormachine gehad van de kerstmanZoals beloofd:
Groetjes,
Marc
Fisher price boormachine gehad van de kerstmanZoals beloofd:
Zo hee, groene ventieldopjes. Heb je nu ook echt geen waterdamp meer in je bandjes?Zoals beloofd:
Niet voor zover ik kan zien, nee. Even afwachten nog, maar misschien helpt dit tegen het elke 2 weken 0,5 bar bijpompen. En daar ging het omZo hee, groene ventieldopjes. Heb je nu ook echt geen waterdamp meer in je bandjes?
Het kan van alles zijn, rubbers bovenop je veren en toplagers zijn al genoemd. Verder zitten er rubbers in je onderste draagarmen, er zitten rubbers tussen de anti-roll-bar en de koppelstukjes. Er zitten rubbers tussen de koppelstukjes en je onderste draagarm. Als laatste zit de anti-roll-bar ook in rubbers op het subframe vast. Al deze rubbers zijn slijtagedelen op de 155 en ik zou ze eens goed nakijken en bij de geringste twijfel gewoon vervangen. Gezien de prijs van dit rubberspul en de hoeveelheid tijd die je er in stopt, zou ik na een inspectie gewoon alles wat je los gaat halen wat er niet als nieuw uit ziet gelijk vervangen. Je weet dan zeker dat je voorlopig vooruit kunt en niet in het komende jaar 3 keer je voorwielophanging uit en in elkaar aan het zetten bent.
Als ze eenmaal op temperatuur zijn worden ze weer "rond" en dan is het weg.. Verder kraakt de voorwiel ophanging vreselijk... Op temperatuur iets minder maar hij blijft het doen. Ben al met een busje WD40 bezig geweest om te kijken of het overging maar geen resultaat.. iemand een idee wat dit meestal is? Om de veren zitten rubber slangen, in ieder geval aan de onderkant.
Met die lage kilometerstand joh? Dat lijkt me echt een hele goede koop dan.Laaste Nero 601 is in mijn bezit.
Is al veel aan veranderd.
Binnenkort komen de velgen eronder die ik laatst heb overgenomen van Rudolph.
Verder wens ik iedereen een voorspoedig 2009.
Claudio.
Daar heb je een heel leuke aanschaf aan gedaanLaaste Nero 601 is in mijn bezit.
ytd