Nee, helaas niet. De mijne staat rechts achter in beeld.
Deze had overigens wel de carbon koplampen, m.i. echt een must-have als je die spinnen-ogen als koplampen hebt. Staat best gaaf zo in 't zwart, deze had ook nog rood leer en de sportuitlaat. Dat laatste vond ik trouwens wel 't grootste minpunt aan de auto. Het geluid is hard, heel erg hard. Ik durf 't niet mooi te noemen, maar wel sportief. 't Geluid dreunt heel erg hard door, dat is niet erg als je even aan 't gassen bent, maar op de snelweg kun je elkaar nauwelijks verstaan. Ik zou daarom wel altijd voor de standaarduitlaat kiezen. Het spoelen van die turbo 30cm achter je oren is dan wel weer verslavend. Als je in de binnenspiegel kijkt zie je ook meer de motor dan je achterliggers. Die spiegel lijkt er inderdaad meer te zitten zodat je 't 1750-blok kunt zien werken en wiebelen.

De TCT bak is wel leuk speelgoed. Hoewel ik meer van de handbakken ben, viel me wel op dat die TCT gewoon goed schakelt. Soepel wanneer je dat wil bij stadverkeer en met heftige klappen als je echt aan het knallen bent. Schakelt ook snel, reageert vlot op de instucties vanaf de peddels, dus niks op aan te merken. Je kunt alleen niet 't scherm aflezen als t stuur gedraaid is, bij manouvreren is 't dus altijd even om 't stuur heen kijken in welke versnelling je zit. Muggenzirften noemen ze dat, maar je vergeeft het een sportauto natuurlijk ook makkelijker dan een familie-auto.
Afwerking is natuurlijk geen Porsche-niveau, maar moet zeggen dat het me alleszins mee viel. Materiaalgebruik was natuurlijk niet altijd top, maar toch viel me dit ook niet heel erg tegen. Op de plaatjes lijkt het een stuk "plastiekeriger". Stuurtje is niet mooi van ontwerp, maar wel mooi afgewerkt en ligt super in de hand, deze had de optionele alcantara afwerking. Héél fijn! Alleen de 2 spaken mochten van mij íets dunner zijn. Het interieur laat mooi het blanke carbon zien, gave feature. Past ook goed bij het concept van de auto.
Als je deze foto vergelijkt, dan zie je eigenlijk pas hoe klein en laag zo'n 4C is. Volgens mij 1.10m hoof en 2.09m breed incl spiegels.