Dat is ook wel een hele leuke, Mark!
Koen
Very good news for amazing cars. I still have my 1/43rd 2600SZ by Provence Moulage that I posted awhile back. The cars look better in real life(as do most Alfa's). The junior Z is also a classic wich seemed to be neglected by the kit and resin makers for many years, but not anymore.Door iemand op een ander forum werd ik hier op gewezen:
http://www.mrcollection.com/searchresul ... =107&pag=1
MR Collection Models is schijnbaar bezig met een reeks aan 1:18 Zagato's waaronder de Junior Zagato, de 2600 Zagato en de SZ/RZ.
Zal wel erg prijzig gaan worden en meer info is er ook nog niet beschikbaar.
ben wel erg benieuwd
Vandaag binnen gekregen.. niet echt bijzonder waarschijnlijk ?..
maar ik zag de Brumm 158 F1 1951 in het goud... nog niet in de index.. dus dacht.. ff posten. Ik ben er blij mee
Tnx.. Bedankt voor je aanbod.. Maar nu niet geïnteresseerdHet gaat er om hoe bijzonder ze voor jezelf zijn
Leuke aanwinsten!
Ik heb die Brumm in het zilver (is eventueel te koop dus mocht je interesse hebben )
De postbode bracht vandaag weer eens wat lolligs:
In Japan erg populair, karikatuur modelletjes. Een hele tijd terug heb ik er ook al eens aandacht aan besteed, o.a. aan de massieve modelletjes van Neko Works. Choro Q heeft een zeer uitgebreid assortiment. Eerder verscheen ook al de 147 GTA in rood en zwart. De Bertoontjes zijn inmiddels zeer gezocht.
Bij dit gevalletje moet je even goed kijken om te zien wat het is, maar het stelt een TZ voor. Wel een redelijk vrije interpretatie, de zo typerende drie halfronde luchtopeningen tussen de koplampen en de opstaande rand onder de voorruit ontbreken, terwijl de deurnaden aan die van de Stradale doen denken. De druppelvorm in de motorkap en het zwarte achterpaneel zijn echter duidelijk des TZ's.
Grappig aan dit model is dat het hele carrosserietje van transparante kunststof is. Het rood is er op gelakt. Het autootje heeft een krachtig pull back-motortje en zit in een mooi doosje verpakt.
This is Dusio's 8C2900 412012, third at the 1938 Mille Miglia.De ABC's nogmaals, maar dan geschoten op de Messe door Georg Hämel voor Auto-und-model.de.
This "312" #15 is indeed Varzi's 12C in 1948: