Als je het niet kunt betalen... niet aan beginnen dan... het is maar geld... en benzine ruikt VEEL lekkerderder dan lpg...Prosper: Mond dicht..............30.000 km/jaar met een 90....da's pas liefhebberij.........
Denkl toch dat ik inmiddels wel een tonnetje of 4 à 5 aan 90 LPG kilometers heb gemaakt in de afgelopen 15 jaar............and soon counting again!
Het "probleem" daarmee is de prijs dusdanig zal zijn dat ie niet als daily ingezet zal worden... evenals de staat waarin ie schijnt te verkeren...@ Zaag; het gaat dus eindelijk de goede kant op met de 90. Als er nog 1 "vrij komt", in die staat, dan is daar vast wel een liefhebber voor te vinden
Of je koopt deze en zet hem als zakelijke daily driver in, geen gezeur met "te goed" om in te rijden. Over 20-30 jaar is er toch geen benzine meer om op te rijden dus waarom bewarenHet "probleem" daarmee is de prijs dusdanig zal zijn dat ie niet als daily ingezet zal worden... evenals de staat waarin ie schijnt te verkeren...@ Zaag; het gaat dus eindelijk de goede kant op met de 90. Als er nog 1 "vrij komt", in die staat, dan is daar vast wel een liefhebber voor te vinden
Niet als daily betekent weer dat het eigenlijk een verzamelobject is... en als je verzamelaar bent... koop je weer niet zo snel een 90...
MAAR... deze gaat zeker een baasje vinden....
Dubbele hoofdprijs zal ie niet kosten maar wel meer dan de 5,5 K die je noemt...Of deze auto moet een dubbele hoofdprijs kosten, maar als je Europees gaat zoeken kom je hier een 90 tegen, die voor maximaal 5,5K voor je Nederlandse deur staat. Lijkt me een aardige richtprijs, anders wordt ie redelijk onverkoopbaar denk ik.
Eindelijk terug in een klassebak de Nederlandse wegen onveilig maken .En komt voor Tazio ook weer een 90 aan ..............met een beetje mazzel na het weekend meer...............