Komt ook omdat ie op een helling staat...kijkt u maar..
]maar ik vind deze toch een beetje "doorgezakt" van achter, Bert. Er gaat niets boven het origineel ontwerp.
Komt ook omdat ie op een helling staat...kijkt u maar..
]maar ik vind deze toch een beetje "doorgezakt" van achter, Bert. Er gaat niets boven het origineel ontwerp.
Veel beter!!!Komt ook omdat ie op een helling staat...kijkt u maar..
En dan is de volgende vraag natuurlijk: heb je ook een "na" foto??heb er alleen maar andere velgen onder gezet en de
auto verlaagd (leek wel een jeep)
haha dit zijn de na foto,s
Mooi werkIk ben maar eens voorzichtig begonnen aan een index in de eerste post, wie wil er eens kijken of het werkt en klopt. Het is pas een eerste poging dus ook slechts de eerste eigenaren zijn opgenomen. Ik heb het idee dat de links niet altijd goed werken.
Bedankt. Dat is goed om te horen. Ze staan er nu allemaal in. Dus kom maar op met aanvullingen !!!Mooi werkIk ben maar eens voorzichtig begonnen aan een index in de eerste post, wie wil er eens kijken of het werkt en klopt. Het is pas een eerste poging dus ook slechts de eerste eigenaren zijn opgenomen. Ik heb het idee dat de links niet altijd goed werken.
Volgens mij gaat het wel goed hoor, met de links.