Werd op Goodwood ooit weggegeven als je een abo nam op C&SC... gesigneerd door Mason et-all....
Onweerstaanbaar aanbod....
Werd op Goodwood ooit weggegeven als je een abo nam op C&SC... gesigneerd door Mason et-all....
Ik kreeg er een plastic zak bij cadeau...Maar waarom heb je niet afgedongen?
Je kunt je afvragen of je boek moet zien als een catalogus. Gelukkig staat er meer in, dan er toen te zien was, hoewel dat ook best de moeite was.Catalogus van de tentoonstelling; "Alfa Romeo. La Bellezza Necessaria"
Amsterdam, stedelijk museum 1995
PB!Respect riep u ? topic om zeep, getuigt van veel respect voor Dink....ruimen de kindjes de rommel op of moet de meester het doen, zoals in de papschool ?
over boeken;
paar maanden geleden via Louwman& Parqui deze pracht folder/catalogus...boekwerkje in ontvangst mogen nemen:
Voorbeeldpagina:
Wordt vast ooit een gewild collectors item waarmee ik over 40 jaar de aanschaf van een semi-klassieke MiTo kan bekostigen
Ik ben hier natuurlijk geweest met Ka, een thuiswedstrijd.A.M.: Erg respectvol, dat u voor mij bepaalt of ik al dan niet resepect voor iemand of iemands werk heb!
Even een oudje bovenhalen:Je kunt je afvragen of je boek moet zien als een catalogus. Gelukkig staat er meer in, dan er toen te zien was, hoewel dat ook best de moeite was.Catalogus van de tentoonstelling; "Alfa Romeo. La Bellezza Necessaria"
Amsterdam, stedelijk museum 1995
Een paar voorbeeldpagina's:
[