Nou Mark... ik had eigenlijk wel wat meer reacties verwacht dan alleen die van jou...Ziet er mooi uit Koen.Togi 164 Super.
Wacht nog even met bestellen...
Koen
Is dit een verbouwing of word het daadwerkelijk een Togi productiemodel?
Ik zal het maar bekennen. Het is niet meer dan een idee dat ik nu maar eens visueel voorgelegd heb aan Togi, in de hoop dat dat meer inpact heeft dan woorden. Wat je hier ziet is niet meer dan een photoshop van mij op basis van de Togi 164 en dus geen bestaand model of verbouwing, al heeft dat laatste idee wel gespeeld bij me. Een flinke klus die photoshop verbouwing (maar een heel stuk minder werk dan verbouwen), waarbij je toch ziet dat de Togi 164 helemaal niet zo verkeerd is qua verhoudingen. Leuk om nog even te vermelden: de correcte wielen onder deze Super komen notabene uit een foto van een 1:43 164 super...
Best een leuke uitdaging om eens te proberen, met al z'n modelkarakteristieken zoals in verhouding te grote kieren en oneffenheden. Want waarom ook niet een een droom-model na wat voorzichtinge pogingen om een 1:1 droom te 'verbouwen'. Ik ben inmiddels aan een tweede begonnen die ik binnenkort zal laten zien...
Koen