Hey Dave, plaatsje is al gereserveerd in het 1e bericht van dit topic. Wens je veel rijplezier!Ik zal hem vanavond even door de was straat gooien en foto's maken.
Die zien jullie dan vanacht.
Hey Dave, plaatsje is al gereserveerd in het 1e bericht van dit topic. Wens je veel rijplezier!Ik zal hem vanavond even door de was straat gooien en foto's maken.
Die zien jullie dan vanacht.
Ooit afgevraagd hoe je huis eruit zou zien, als je het liet inrichten door een tuner? :-)BrrrrrrrEen impressie van wat mogelijk is:
Not my cup of tea .
Nee dat gaat niet. Je zou wel een printplaatje in het binnenwerk kunnen zetten inplaats van de reflectors en daar een heleboel ledjes op solderen. Dan ziet het er orgineel uit, tot je lampen gaan branden, dan zie je de ledjes wel.Maar kun je de huidige achterkappen dan zo strippen dat ze doorzichtig zijn?
Of van de maker van de foto?Geeft dit de voorkeur voor Haute Cuisine aan van deze eigenaar?
Verstralers? Bedoel je de mistlampen die in de bumper geintegreerd waren?Het lijkt een ware missie voor sommigen om design "bruut" om zeep te helpen.
Bruggetje.
Zie hier de voorlaatste origineel Nederlandse 155 T.Spark 1.7 die op kenteken werd gezet. Exemplaar heeft als optie een set verstralers. Kilometerstand maart 2008: ca. 150.000 km. Wagen is nog steeds in gebruik.
De allerlaatste "1.7" kwam 4 dagen later op de weg. Aantal in 1997: 7. Aantal geregistreerd: 4.
Bron: Archivio storico dell’Alfa 155.
Dit is voor de mensen die slecht en Brommer certificaat hebbenkan nog korter
Volgens mij heb je alleen mislamp(en) achter. Voor zijn het altijd verstralers.Verstralers? Bedoel je de mistlampen die in de bumper geintegreerd waren?