Eindelijk weer eens een beetje tijd gemaakt om te knutselen. Ik heb een long overdue verzoeknummertje afgemaakt (en ik heb er stiekem voor mezelf ook eentje gemaakt).
Eerst was er deze:
Toen kwam deze:
En nu is er deze:
What a fantastic model.... Now you've to load it with tyres and models I think...
Koen
Je zegt: een aantal modellen. Volgens mij heeft hij goed zijn best gedaan bij Vectis en hoopt nu snel rijk te worden. Volgens mij heeft hij nu ongeveer 200 modelen op Ebay staan.Voor wie de veiling van de Alloy familie toch gemist heeft bij vectis is er al een engelse verkoper die een aantal modellen (weer flink duurder zoals gewoonlijk) op ebay heeft gezet.
Kom dit fenomeen helaas wel vaker tegen. Ook Togi's die voor weinig geveild waren stonden een week later voor enorme bedragen op ebay...Je zegt: een aantal modellen. Volgens mij heeft hij goed zijn best gedaan bij Vectis en hoopt nu snel rijk te worden. Volgens mij heeft hij nu ongeveer 200 modelen op Ebay staan.Voor wie de veiling van de Alloy familie toch gemist heeft bij vectis is er al een engelse verkoper die een aantal modellen (weer flink duurder zoals gewoonlijk) op ebay heeft gezet.
Tja, het mag natuurlijk, maar het zou leuker geweest zijn als ze gelijk bij een verzamelaar gekomen waren (voor een acceptabele prijs).
Looks so much better...What a fantastic model.... Now you've to load it with tyres and models I think...
Koen
Of course the #602 Provence Moulage 6C3000CM, a model I built 25 years ago, has not the proper livery... And #23 is a Jolly Models, a poor one (even the nose colour is wrong wrt the race number). Only the Tron #21 is suited to the Gila. But still, it's an evocation of the Le Mans 1953 scene.
As usual, more pics of the loaded Alfa Bartoletti transporter here
Dat lijkt me op zich een geweldig idee. Count me in. Wel van te voren erg goede afspraken maken over het verdelen van de modellen achteraf lijkt me.Je zou zelfs een afspraak kunnen maken met een paar verzamelaars om samen te bieden via 1 account een volgende keer, en dan de kosten te delen, net als de modellen.
De door Ban Seng uit Malaysia gebouwde 1:43 Castagna Vittoria oogt naar mijn mening ook beter.De Castagna Vittoria van 1995. Eerder al eens geleverd door Ban Seng, gebaseerd op uitsluitend foto's die Fer Akkermans aan Mr. Oon Teik Seng
leverde. En toch was die naar mijn idee beter geslaagd.
Fer, heeft jouw zoon die foto's nog? Ze zijn uit de oorspronkelijke post verdwenen. De ABC wordt gelimiteerd geleverd (de mail zegt niet tot welk aantal) en kost 225 euro gebouwd en 92 als kit.
en de plaatjes van de Bertone GT van ABC Brianza ter vergelijking. Het interieur mist de luidsprekers en de middenarmsteun.
en de Delta Models GT 1:43 serie hand(ver-)bouw door Leonardo Mainardi doet zeker niet onder voor het Brianza resin model ?. De 12 voor onze Miniatura groep gebouwde Bertone cabrio's zijn zojuist gearriveerd. Op veler verzoek voorzien van Bertone decals en de juiste velgen !.
Die velgen zijn gegoten door Corrado Beretta (van Bermat). De oorspronkelijke zamac mallen op een M4 basis, zijn goed handbouwmatig afgewerkt. Aflevering aan de deelnemers binnenkort op het Spettacolo Zandvoort.
en de plaatjes van de Bertone GT van ABC Brianza ter vergelijking. Het interieur mist de luidsprekers en de middenarmsteun.
en de Delta Models GT 1:43 serie hand(ver-)bouw door Leonardo Mainardi doet zeker niet onder voor het Brianza resin model ?. De 12 voor onze Miniatura groep gebouwde Bertone cabrio's zijn zojuist gearriveerd. Op veler verzoek voorzien van Bertone decals en de juiste velgen !.
Die velgen zijn gegoten door Corrado Beretta (van Bermat). De oorspronkelijke zamac mallen op een M4 basis, zijn goed handbouwmatig afgewerkt.
Aflevering aan de deelnemers binnenkort op het Spettacolo Zandvoort.