Thanks, mijn aller nieuwste.....
groet Andre
(eindelijk een forum met topic waar ik mijn "liefdes"kan delen )
So, you get a cheap Brumm model and Tommy's decal sheet and you can build you ownDamn, that 1900 Panamericana is awesome! It's a shame these models are so hard to get..
Gaat hem niet worden denk ik,de stikkers zijn voor de 1/24 Quattroruote 1900,en die is moeilijker te vindenSo, you get a cheap Brumm model and Tommy's decal sheet and you can build you ownDamn, that 1900 Panamericana is awesome! It's a shame these models are so hard to get..
Note to self: www.lerenlezen.nlGaat hem niet worden denk ik,de stikkers zijn voor de 1/24 Quattroruote 1900,en die is moeilijker te vindenSo, you get a cheap Brumm model and Tommy's decal sheet and you can build you ownDamn, that 1900 Panamericana is awesome! It's a shame these models are so hard to get..
De wieldoppen zijn met het wiel mee gegoten,dus toch een set andere velgen neem ik aan.In de kofferbak zit overigens wel een wiel zonder wieldop ,maar ziet er minder goed uit dan de velgen op het model.Zien die wlielen er ook zo goed uit dan, na het verwijderen van de wieldoppen?
Koen