Wie bouwt zijn 1:1 Giulia om tot Mercury-replica? Zou wel een leuk gezicht zijn...
Koen
daar is uiterlijk alleen de grill anders zover ik weetNu de Super nogeindelijk een mooi gedetaieerd model van de 90 van deagostini 1;43
daar is uiterlijk alleen de grill anders zover ik weetNu de Super nogeindelijk een mooi gedetaieerd model van de 90 van deagostini 1;43
En waar is zoiets nu te verkrijgen?Vier jaar heeft Minichamps er over gedaan.
2008 aangekondigd
2010 een kaal carrosserietje
2012, 21april, eindelijk verkrijgbaar:
Best kans dat hij razendsnel is uitverkocht (slechts 1632 stuks) en dan maar afwachten of het weer vier jaar duurt voordat er een kleurvariant komt. Zo'n metallic groene lijkt me wel wat
Sterker nog, volgens de officiele website is hij al "ausverkauft"Vier jaar heeft Minichamps er over gedaan.
2008 aangekondigd
Best kans dat hij razendsnel is uitverkocht (slechts 1632 stuks) en dan maar afwachten of het weer vier jaar duurt voordat er een kleurvariant komt. Zo'n metallic groene lijkt me wel wat
En waar is zoiets nu te verkrijgen?Vier jaar heeft Minichamps er over gedaan.
2008 aangekondigd
Grt rogeralfa
Wel eenbeetje jammer van de verkeerde plaats van de knipperlichten, en de uitlaat uitsparing... het wil Minichamps maar niet lukken een correct Alfasud model uit te brengen, zo moeilijk kan dat toch niet zijn...Vier jaar heeft Minichamps er over gedaan.
2008 aangekondigd
Dat maakt voor mij een heleboel uit. Want het kost Minichamps namelijk niets extra (afgezien van een beetje oplettendheid) om het wél goed te doen. Ik vind zulke fouten een aanfluiting.Met zulke details gaat Minichamps wel vaker de mist in, maar wat maakt het uit.