Yow's Brezza is binnen.
Ik ben er erg blij mee!
Nou niks 'sorry', dit is genieten! En eigenlijk wel humor ook, in een paar postjes van de ene kant van het spectrum, de rudimentaire Penny's, naar de andere, deze waanzinnige Canguro*sorry vanwege de lange post, maar ik kwam steeds meer info tegen dus maar even alles toegevoegd*
That one is on my wish list too... very nice, this one. Looks mint.I would like to add one of the long searched models that finally entered in my collection. Alfa Romeo Scarabeo by Guisval.
Guacamole? Ow, GiacomelliDe reeds lang geplande Alfa F1 modellen van Spark betreffende de Alfa 179 komen er dan nu eindelijk toch. Nummer 22 Giacomoli en nummer 23 Brambilla. Leuke addities naar mijn mening.
I found in other forum a rare variant of the GTV in orangeNog even wat plaatjes bij elkaar gescharreld:
Nog een nummer 12, zoek de 8 verschillen...
Die 'halfbedrukte' blauwe heb ik inmiddels vaker gezien, het is dus geen foutje.
De groene met een ander nummer:
En een 'blanco' blauwe met zelfgemaakt scudetto?
En ja hoor, daar is kleur nummer vijf...
Actually, Giacomelli always raced with #23, not 22, and indeed it's car 23 which shows Giacomelli's helmet. Please note that it's the exact version of his USA West race car, with the modified side pods, now flat. I was in doubt whether they would modify the body for reproducing bothe the early and the late season variants - they did!De reeds lang geplande Alfa F1 modellen van Spark betreffende de Alfa 179 komen er dan nu eindelijk toch. Nummer 22 Giacomoli en nummer 23 Brambilla. Leuke addities naar mijn mening.