![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Beste Novantabezitter .
Met het honderjarig bestaan van Alfa Romeo in het vooruitzicht eind juni dit jaar en omdat hopelijk heel wat van jullie daar aanwezig zullen zijn ,
heeft het Internationaal 90 registerteam beslist om een meeting te organiseren de dag voordat de grote festiviteiten aanvangen .
De meeting zal plaatvinden op een grote boerderij op vrijdag 25 Juni 2010 in Cisliano , zo'n 20 km ten Westen van Milaan . Alles zal starten
rond de klok van 15h en eindigen rond 19h .
Daarna heeft de boer ons aangeboden om te blijven dineren . Hij biedt ons een buffet van Italiaanse specialiteiten aan zoals risotto ,
verschillende kazen en Italiaanse vleeswaren , ... voor de prijs van 20 euro per persoon . Hierbij is ook een halve fles heerlijke
Italiaanse wijn inbegrepen .
Als je met jouw eigen 90 wil deelnemen aan dit evenement , laat het mij dan zo snel als mogelijk weten , zodat ik jou alle details omtrent de
locatie kan doorsturen . De meeting zelf is gratis .
Indien je achteraf ook aan de maaltijd wil deelnemen , laat me dan graag weten voor 15 mei met hoeveel personen jullie aanwezig zullen zijn .
Op die manier heeft de sympathieke landbouwer tijd genoeg om alles vlotjes te organiseren .
Hopelijk tot dan !
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)