Idd, ook golf2 en ford sierra, mi ook van 83 of later? Ik kan overigens geen alfa ontdekken zo 1/2/3 op deze ongetwijfeld engelse parking?Die parkeerplaats is van '83 of later, voor mij herkenbaar aan de 205.
Het sterke nummer van peugeot, gemaakt tot maar liefst '95.
Gr. Wim.
Bovenste rij parkeervakken. Vijfde van rechts. Bruine giardinetta?Idd, ook golf2 en ford sierra, mi ook van 83 of later? Ik kan overigens geen alfa ontdekken zo 1/2/3 op deze ongetwijfeld engelse parking?Die parkeerplaats is van '83 of later, voor mij herkenbaar aan de 205.
Gr. Wim.
Grtz,fRank
Is dat geen Datsun F10 station?Die parkeerplaats is een zoekplaatje zeg..maar ik denk in de bovenste rij parkeervakken een bruine sud giardinetta?
Bovenste rij parkeervakken. Vijfde van rechts. Bruine giardinetta?Idd, ook golf2 en ford sierra, mi ook van 83 of later? Ik kan overigens geen alfa ontdekken zo 1/2/3 op deze ongetwijfeld engelse parking?Die parkeerplaats is van '83 of later, voor mij herkenbaar aan de 205.
Gr. Wim.
Grtz,fRank
Opel/Vauxhall Ascona denk k...wat voor auto is die bruine op de 1ste rij 8ste van rechts
Ik zou zeggen, zesde van rechts, bovenste parkeervak, een rode Giulietta....
Edit:Is dat geen Datsun F10 station?Die parkeerplaats is een zoekplaatje zeg..maar ik denk in de bovenste rij parkeervakken een bruine sud giardinetta?
[/img]
Rekord/Carlton volgens mij?Opel/Vauxhall Ascona denk k...wat voor auto is die bruine op de 1ste rij 8ste van rechts
@ wim v8
Ik had geen fototoestel op mn 6e, moest het nu anno 2012 met het www doen. Trouwens, het betrof een Engelse parking, toch?