Ik zag wel dat bij de "tamme" versies het ESP niet uit te schakelen is.
Afgezien van de Q, is er dus geen side-ways action te verwachten.
Of er moet een slimme tuner zijn die dit oplost voor je?
Nou weet ik niet hoe de esp daar ingesteld is, maar met de 4C waren de achterbanden banden redelijk kaal op 10 000km en de esp is geen moment af geweest. Dus esp hoeft niet te betekenen niet sideways.Ik zag wel dat bij de "tamme" versies het ESP niet uit te schakelen is.
Afgezien van de Q, is er dus geen side-ways action te verwachten.
Of er moet een slimme tuner zijn die dit oplost voor je?
Wat een rund. Shame on him/her.
Dat is QutWat een rund. Shame on him/her.
Benieuwd wat dat betekent? Zelfdragend metalen koetswerk? Heeft BMW dat dan niet afgekeken van een Lancia van meer dan een halve eeuw geledenHeb ook al verhalen gehoord van een "gewone" giulia die een week uit de showroom schade had ter waarde van 18 000€.
Koetswerk constructie zou volgens de carrosserier afgekeken zijn van BMW.
Viel me al eerder op dat een model meer en meer een puzzel aan het worden is van onderdelen van verschillende grote leveranciers. Vraag is dan ook of er binnen dat aanbod, de gestelde regels en de gekozen layout er nog wel veel verschillende mogelijkheden zijn om een auto te bouwen. Het verschil zal hem steeds meer in de details en afstelling zitten.Hij zei dat ze bevestigingssystemen zoals voor bumpers en ander tupperware er bijna hetzelfde uit zagen . Hoe ze stalen en aluminium constructiedelen verbinden en hoe ze hersteld moeten worden. De plaats waar zeg maar kreukelzones en verstevigingen zitten. Vorm en plaatsing van draagarmen... Allemaal lijkt wel afgekeken.
Betreffende alfa romeo dealer heeft een carrosserie afdeling waar ze ook herstellingen uitvoeren voor een bmw dealer in de buurt als zij te weinig tijd/plaats hebben in hun carrosserie dus echt niet zomaar een broodje aap verhaal dus...
Overigens zie ik ook géén problemen in goed afkijken bij de buren. Met de giulia wilden ze iig weinig risico pakken...
ACC?Hij zei dat ze bevestigingssystemen zoals voor bumpers en ander tupperware er bijna hetzelfde uit zagen . Hoe ze stalen en aluminium constructiedelen verbinden en hoe ze hersteld moeten worden. De plaats waar zeg maar kreukelzones en verstevigingen zitten. Vorm en plaatsing van draagarmen... Allemaal lijkt wel afgekeken.
Betreffende alfa romeo dealer heeft een carrosserie afdeling waar ze ook herstellingen uitvoeren voor een bmw dealer in de buurt als zij te weinig tijd/plaats hebben in hun carrosserie dus echt niet zomaar een broodje aap verhaal dus...
Overigens zie ik ook géén problemen in goed afkijken bij de buren. Met de giulia wilden ze iig weinig risico pakken...