Ik heb gister de 2300 Rio in ontvangst genomen en daarna gauw doorgereden naar Rosmalen...
Erg blij mee bedankt Fer...
Racer Wake serie van Alain Metroz ; heb destijds exclusief via Angelo Tron aantal aangekocht,Ze zijn bij Piccolina uitverkocht, bij Touchwood nog wel te verkrijgen, GBP 115 (135 euro) en o.a. ook bij het Franse KitMiniatures, voor 114 euro. Gebouwd en wel.
Ik heb nog nooit een type 3 gezien waar de stootstrip meer dan één kleur had. Alleen bij type 2 is deze half zwart, half zilver (geverfd) en dan zit deze op dit model ook nog eens ondersteboven. De naafdoppen in exact dezelfde kleur als het wiel is ook een beetje een gemiste kans; dan hadden ze beter gekozen voor de blikken variant. Voor de rest vind ik 'm wel behoorlijk authentiek ogen.Alleen jammer dat de stootstrip op de flank een ononderbroken balk is geworden. Zo kunnen miniatuurpassagiers niet in- of uitstappen. Het is maar een kleinigheidje, maar bij de steeds verder gaande detaillering vallen dergelijke foutjes eerder op. En het lichte deel van de strip is veel te breed. Dat had makkelijk beter gekund.
Bestaat wel hoor, zelfs fabriek af.Ik heb nog nooit een type 3 gezien waar de stootstrip meer dan één kleur had. Alleen bij type 2 is deze half zwart, half zilver (geverfd) en dan zit deze op dit model ook nog eens ondersteboven. De naafdoppen in exact dezelfde kleur als het wiel is ook een beetje een gemiste kans; dan hadden ze beter gekozen voor de blikken variant. Voor de rest vind ik 'm wel behoorlijk authentiek ogen.