De auto's van de veiling zijn binnen. Wat erg snel is, eerdere keren duurde het opsturen van de spullen veel langer.
En het moeten wel ABC auto's zijn want zoals gewoonlijk vliegen de onderdelen je om de oren bij het openen van de spullen.
Allemaal vastgezet met de bruine lijm die daar favoriet is, die of heel goed plakt, of nogal broos wordt. Ik heb nog geen merkje kunnen vinden, maar ik weet toch al wat het is.
Het goede nieuws is dat ze er erg goed uitzien, en dingen als de voorruit liggen los. Daar moet ik dus wat aandacht aan besteden.
Maar alle kenmerken aan de buitenkant lijken aanwezig te zijn. (Lampjes, bumper, sierstrippen, logos.)
De blauwe heeft een iets verhoogde motorkap, dat zal dan wel een 1600 zijn denk ik.
1 perspex kap mist een stuk van de zijkant, die is eruit geknapt. Maar is nog wel aanwezig. Die plak ik voorlopig wel even, misschien loop ik wel ergens tegen een mooie vitrine aan.
Foto's van nu, voordat ik ze onder handen neem. Dat laatste kleine auto-tje is een 1:43 bbr om even te laten zien hoe groot ze zijn.
Voor in totaal 230 euro best een mooie vangst
Hier de normale prijzen.