Wat een waanzinnig gave foto !!! De nieuwe Juul kan me qua looks niet zo héél enthousiast maken, maar de dynamiek in deze foto is top.
Kan me maar één mooiere foto voorstellen: een "synchroon" jump met een 105- Giulia..
Rijden is natuurlijk waar het om gaat, dat ben ik met je eens. Helaas heb ik nog niet de kans gehad om dat te doen. Los daarvan verwacht ik van een Alfa dat hij er onderscheidend uitziet. Let wel: niet per se mooi, maar onderscheidend. Zoals de 'voorlaatste generatie' (156, 166, 147, GT) eigenlijk vanuit geen enkele hoek echt op auto's van de concurrentie leek. Dat is met de Giulia in mijn ogen domweg niet het geval en dat vind ik een gemiste kans. Wat overigens niet wegneemt dat ik over tig jaar misschien best een Giulia Q als daily zou willen.Jongens kom op, als het te typisch Alfa is dan beperk je de afzetmarkt, als Alfa geld wil verdienen moet het aanhaken bij wat succesvol is, simple as that.
Maar zet er eens een A4, 3 of C naast, dan spat de klasse er qua ontwerp af. Veel minder overbodige lijnen en gelukkig niet zo hoekig als de Audi. De Alfa's van vroeger komen niet terug, de 318i van 1980 ook niet. Is prima.
De Giulia kan zich uitstekend meten met zijn concurrenten en ziet er beter uit, vooral binnenin. Rij er eens in zou ik zeggen.
Meer Alfa kan je niet krijgen momenteel, en hoe vaker ik haar zie hoe gaver ik haar vind.
Blijf moeite houden met het standaard uiterlijk van auto's tegenwoordig, dit hok niet uitgezonderd, maar ben het wel met je eens, eerst de centen en dan de rest.Jongens kom op, als het te typisch Alfa is dan beperk je de afzetmarkt, als Alfa geld wil verdienen moet het aanhaken bij wat succesvol is, simple as that.
Maar zet er eens een A4, 3 of C naast, dan spat de klasse er qua ontwerp af. Veel minder overbodige lijnen en gelukkig niet zo hoekig als de Audi. De Alfa's van vroeger komen niet terug, de 318i van 1980 ook niet. Is prima.
De Giulia kan zich uitstekend meten met zijn concurrenten en ziet er beter uit, vooral binnenin. Rij er eens in zou ik zeggen.
Meer Alfa kan je niet krijgen momenteel, en hoe vaker ik haar zie hoe gaver ik haar vind.
Eens, maar de 4C doesn't pay the bills!!!!Blijf moeite houden met het standaard uiterlijk van auto's tegenwoordig, dit hok niet uitgezonderd, maar ben het wel met je eens, eerst de centen en dan de rest.Jongens kom op, als het te typisch Alfa is dan beperk je de afzetmarkt, als Alfa geld wil verdienen moet het aanhaken bij wat succesvol is, simple as that.
De 4c is in alle opzichten wel een echte Alfa bijvoorbeeld.........
Dat bedoelde ik dusEens, maar de 4C doesn't pay the bills!!!!
Bullsh*t: de 4C is een Elise-kloon met een Alfa logootje.De 4c is in alle opzichten wel een echte Alfa bijvoorbeeld.........
Je verwacht het niet, maar dat is nou net het concept van de Elise: het hoogstnodige om lekker te kunnen sturen, verder niets. Dat heet een rijdersauto. Ooit een racer met tapijt gezien? Nou dan!@Pietro Originale,
Waarom weer zo negatief over de prachtige 4C.
het interieur van de Elise stelt zwaar teleur.
Er kan voor die prijs niet eens een tapijt in de auto vanaf,
nee je mag op een kale aluminium bodem zitten.
Tegenwoordig ziet een bestelauto er nog netter uit.
Zelfs landbouw tractoren zijn tegenwoordig helemaal dicht!
Precies, en daarom is de 4C een vreemde eend in de bijt. Voor mij is een Alfa een auto die praktisch met sportiviteit combineert, iets wat je niet van de 4C, maar wel van een Bertone, Spider, GT, 156, 75, etc, etc, kunt zeggen.Je verwacht het niet, maar dat is nou net het concept van de Elise: het hoogstnodige om lekker te kunnen sturen, verder niets. Dat heet een rijdersauto. Ooit een racer met tapijt gezien? Nou dan!@Pietro Originale,
Inderdaad, de 4C past historisch gezien eigenlijk helemaal niet bij Alfa. Lijkt me wel een gaaf ding om er bij te hebben, daar niet van... maar waarom heft Alfa niet een 'echte' Alfa Spider gebouwd in plaats van dat ding? Zeg, een Duettotanta of zo?Precies, en daarom is de 4C een vreemde eend in de bijt. Voor mij is een Alfa een auto die praktisch met sportiviteit combineert, iets wat je niet van de 4C, maar wel van een Bertone, Spider, GT, 156, 75, etc, etc, kunt zeggen.Je verwacht het niet, maar dat is nou net het concept van de Elise: het hoogstnodige om lekker te kunnen sturen, verder niets. Dat heet een rijdersauto. Ooit een racer met tapijt gezien? Nou dan!@Pietro Originale,
Leuk karretje hoor, die 4C, maar het komt allemaal heel geforceerd en gezocht over.
Inderdaad, daar komt bij dat nieuwere Elises best goed afgewerkt zijn, afgezien dan van het feit dat bepaalde zaken bewust weggelaten zijn (wat niks afdoet aan de bouwkwaliteit).Je verwacht het niet, maar dat is nou net het concept van de Elise: het hoogstnodige om lekker te kunnen sturen, verder niets. Dat heet een rijdersauto. Ooit een racer met tapijt gezien? Nou dan!@Pietro Originale,