Beste broeders en zusters van het genootschap der Alfisten, (;))
Trekt een zwarte alfa 33 met spoiler bumperklevers aan of zo ? Ik zweer t, als ik in de swift van mn ma of de hyundai getz van mn pa rijdt, heb ik vrijwel nooit last van klevertjes. Oke, af en toe, maar meestal halen die lui je gewoon in, en probleem opgelost.
Zoniet in mijn bella.
Ik kan geen km rijden zonder dat er weer een (tis typisch, maar altijd dezelfde soort auto's) 10e hands duits zeemonster (golf, soms een polo) of een franse escargot (peugeot, vaak 205, ook 206, geen 40x of 60x...) of iets dergelijks wanstaltelijks op 5cm afstand gaat rijden - ongeacht waar, ook in 30km zones, 50km-gebieden, autowegen, autosnelwegen.... en me gewoon niet inhaalt,maar wel irritant en gevaarlijk achter me gaat rijden.
Nou vormt dit een probleem. Een oplossing zou natuurlijk zijn om altijd in een grijze suzuki swift te gaan rijden, maar ik wil ook nog wel 's een pleziertje iets anders gaan rijden dan alfa is geen optie. Sowieso, deze auto moet nog twee jaar mee.
Nou vroeg ik me twee dingen af :
- wat doen andere alfisten dr aan (en hoe blijf je in de auto, blijf je rustig of raak je, net zoals ik, een beetje in paniek (ik wel dus, en ik zou dat liever niet hebben - ik durf prima te rijden, maar van dit soort dingen wordt ik wat paniekerig... )
- hebben jullie nou ook meer last van klevertjes in een alfa dan in een 'grijze muis' ?