Weet iemand of de ronal velgen nog nieuw gemaakt worden?
Op de ronal site kom ik ze niet tegen, vandaar.
Ik hoef ze niet te zoeken Liggen gewoon in m'n garageMaar ik kan me er niks bij voorstellen. Iedereen zoekt die dingen?!
Inderdaad...Wat ik heb begrepen worden deze 'telefoonschijf' wielen al jaren niet meer gemaakt!!!
Eigenlijk wel een beetje dom he van Ronal![]()
Waar precies in Friesland woon jij ???Ik hoef ze niet te zoeken Liggen gewoon in m'n garageMaar ik kan me er niks bij voorstellen. Iedereen zoekt die dingen?!als nieuw en met nieuwe banden.ook nog eens 5 gaats.Om ze af te wisslen met de Azev's onder de 75
Naast m'n buurman Maarten,waar andersWaar precies in Friesland woon jij ???Ik hoef ze niet te zoeken Liggen gewoon in m'n garageMaar ik kan me er niks bij voorstellen. Iedereen zoekt die dingen?!als nieuw en met nieuwe banden.ook nog eens 5 gaats.Om ze af te wisslen met de Azev's onder de 75
Strak plan!!!ach alfa kan zichzelf ook rijk maken door plaatwerk van oudere alfa's te maken in bepaalde oplagen en die dan voor een beetje een schappelijke prijs weer te verkopen.
Rens
Zouden ze die mallen nog wel hebben? En hebben machines over om ze te maken? Ik ben bang van niet. Zo ja, dan moet een ander bedrijf ze opkopen. Zoals bij MG. Daar hebben ze de mallen gekocht van de MG B. Daar maken ze nu nog steeds gebruik van. Je kunt zelfs een nieuwe, originele complete carosserie kopen van de B. Trouwens, bijna alles wordt nog gemaakt anno 2005.ach alfa kan zichzelf ook rijk maken door plaatwerk van oudere alfa's te maken in bepaalde oplagen en die dan voor een beetje een schappelijke prijs weer te verkopen.Rens