Pagina 1 van 1

Belgische keuring.

Geplaatst: za sep 01, 2007 22:27
door vdw 166
Heeft iemand een idee welke uitlaten nog mogen geplaatst worden op een 155 2.0 16V om zonder opmerkingen gekeurd te geraken nu de er strenger zal gekeurd worden?

RE: Belgische keuring.

Geplaatst: za sep 01, 2007 23:35
door hugo
Ik zal je een tip geven en dat is je standaard uitlaat erbij te houden. Deze monteer je dan even voor de keuring en dan kan je daarna gewoon je favoriete uitlaat eronder hangen. Belgische keuring is dermate inconsistent dat ik het risico niet wil nemen een after market uitlaat te monteren voor de keuring. Ik heb namelijk jaren met een volvo v70 turbo gereden. De ene keer kwam ik wel door de keuring zonder catalistator, de andere keer werd ik er op afgekeurd.

Ik doe het zo ook met mijn 75, iets meer arbeid en een stuk minder gezeik. :wink: :?

RE: Belgische keuring.

Geplaatst: za sep 01, 2007 23:41
door Roeltje 164
Belgen zijn gek.... :lol:

RE: Belgische keuring.

Geplaatst: zo sep 02, 2007 01:35
door alfa147man
Onlangs nog gehoord dat iemand zijn 147 werd afgekeurd op de keuring omdat die een niet originele motorkap had. Die had zo'n pimp-my-ride motorkap en dat was niet toegestaan. Waarschijnlijk zijn aftermarket motorkappen minder 'lanceer-vriendelijk' in geval je een voetganger opschept.
Zucht...
zo zie je maar... best origineel spul in de schuur laten liggen ipv weg te doen
mvg
Stefaan

RE: Belgische keuring.

Geplaatst: zo sep 02, 2007 09:37
door Dinky Boy
Zie ook deze topic :?